[mono synth contest].. Naton R.!

Naton.Rozenburg

Ouwe rot
Hier is mijn bijdrage aan de mono synth contest. Het stuk is gemaakt met de SH 111, de Reaktor versie van de SH 101.

Af en toe heb ik gebruik gemaakt van m'n Doepfer pocket control om te freaken met klank. Maar niet meer dan 6 vingers gebruikt!! Ik heb weinig samples gebruikt. En slechts sporadisch echo. In cubase SL kan ik trouwens niet een effect op een audio fragment toepassen... waanzinnig stom.

Voor de rest geen effecten.

Er is nog wel wat te doen aan de volumeniveau's en andere dingen

http://members.lycos.nl/naton/nano1.mp3

Re: [mono synth contest].. Naton R.!

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
In cubase SL kan ik trouwens niet een effect op een audio fragment toepassen... waanzinnig stom.

ehh..heb je de manual wel goed doorgelezen? ;)
gewoon in de mixer je audiotrack een send of een insert fx geven....klaar.....

Olaf

trouwens erg leuke track! echt freaky geluidjes en leuke melodieen!

Re: Re: [mono synth contest].. Naton R.!

Re: Re: [mono synth contest].. Naton R.!

Origineel geplaatst door olafmol

gewoon in de mixer je audiotrack een send of een insert fx geven....klaar.....

Olaf

ja, maar in SX heb ik gezien dat je gewoon een plug in op een audio file block kan loslaten en dan processed 'ie dat. Zo hoort het. Flauw dat het in SL niet kan.:duivels:

mm..het enige verschil is toch dat je dan het effect "print" naar je audio track ipv dat ie het in realtime berekent....of wil je dat vanwege CPU belasting? mmm..weet je zeker dat je niet iets over het hoofd ziet? lijkt me nl HEEL sterk dat je niet gewoon ofline door fx kan renderen met SL...sorry dat ik je in twijfel trek

je kan in SL wel een effect over een gehele track loslaten, maar niet over een audio block. Dit vind ik echt stupide, want dit gebruik ik heel vaak, gewoon, voor een losse sample. Ik heb het in de manual gelezen dat het alleen bij SX kan.

Wie verzint zulke uit de lucht gegrepen beperkingen? Nou ja, dit is een andere topic waard..

Back