technosaurus effexon

dekzster

Mad Scientist
Ik zag een technosaurus effexon staan, klein analoog filter, heeft iemand hier deze wel eens gehoord/getest?:mexico:

alleen voor Bam:

Geachte heer Bam mijn oprechte excuses.....ikhad niet door dat hij daar terecht zou komen. =(

Ik heb er een :) via de site www.technosaurus.ch gekocht zonder hem gehoord te hebben. Ondanks zijn afmetingen kunnen er zware geluiden uit komen. De overdrive is lekker op bijvoorbeeld drums en de ring mod heeft aardig wat instellingen. Je kunt ook een extern signaal als mod source gebruiken. Let er wel op dat je twee Y-kabels nodig hebt om hem aan te sluiten. De VCO is ook extern via een CV aan te sturen en dat heb ik via de MIDI/CV converter van mijn BassStation gedaan. Oh ja...er is ook een VCO out dus die kun je weer ergens anders voor gebruiken, ik heb hem op de FM in van mijn Sherman aangesloten. Zo ontstaat er een soort modulair systeem, erg leuk. Let er wel op dat als je hem via de site koopt, je wel belasting moet betalen :(

ik heb altijd begrepen dat dat ding(en die ook de kleine synthesizertjes van hun) gewoon een paar modules uit hun modulaire systeem was en dat in een kastje gepropt.
dus die klinken erg goed. ( ik baseer mijn info louter op wat demo's die ik ken van hun modular systeem)

175 euro, is dat ok prijs?

en waar zag je die staan.. hebben ze dat ding bij feedback? kwillerookeen namelijk, maar heb um ook nog nooit getest of zo.

hij stond op marktplaats.nl..........

De Effexon is leuk maar IMO een beetje prijzig, de advies prijs is 299 Euro.
Als je er een wil kun je kontact met me opnemen, overgens ook voor ander Technosaurus spul.

Back