Kurzweil PC2 save probleem

Candyman

Ingeburgerd
Ik heb sinds enkele dagen een Kurzweil PC2 en ben de afgelopen dagen bezig geweest om 128 midi setups te programmeren voor live gebruik (icm Fantom Xr module). Nu ben ik inmiddels bij setup 245 (begonnen op 129, de eerste vrij te programmeren setup) en verschijnt de melding "save failed!". Ik kan nu dus de laatste setups (246-256) niet meer aanmaken, erg irritant. Weet iemand hoe dit is op te lossen? Alvast bedankt!

Ik heb de Kurzweil PC2 inmiddels teruggestuurd en krijg mn geld teruggestort. Het apparaat begon namelijk uit zichzelf midi setups te verwijderen (wanneer ik iets wilde wijzigen, bleek het geheugen niet voldoende) en liep daarnaast een aantal keer vast. Ik durf het niet aan om hiermee zo'n 120 keer per jaar het podium op te gaan. Gelukkig deed Mtec Music niet moeilijk over het retourneren.

hmmm, das niet best. Ik me enorm goed voorstellen dat je het ding wegdoet in zo'n geval. Ik heb overigens geen problemen met de Pc1x.
Ik vind ook dat in dit geval Mtecmusic geen andere keuze had dan het apparaat terugnemen en je geld terugstorten.

Back