negeriaanse TB303 op MP

tja, we weten het nou wel met die exotische nepperij die er duimendik bovenop ligt.
echt om te lachen is het niet en als het om de preentieve werking gaat, de kans dat een forumlid door een mede-forumlid wordt genaaid, dat bv van een half kapot apparaat afmoet, lijkt me zo langzamerhand reëler.

Origineel geplaatst door Hooihuis
Tsja, dat ik mijn 1600e post nog aan dit soort onzin wijd.......=(

Is ook de laatste keer geweest :slotje:
ik zeg weg met nigeria ban op dat woord,...iig ist wel raar dat ie lui of ze nou een breedbeeld / hifi set ,..of modulair /polysynthje tb ofwat verkopen ,...wel blijkbaar weten waar de centen zitten zouden ze searchen op wat veel oplevert
ach niemand wil hierverderopin,..ik was mn eiegn afzeik draad lang zat!!
8o)

special voor detopicstarter omdat ie wat mis liep iets om ,...naar te kijken ,
je kan t ook copyeren ,..en uitprinten & opplakken hehe...:D

ZOOOOOOOOO
deze glimt hey
:halleluja ..

Attachments

• 303.jpg
    303.jpg
    42,4 KB · Bekeken: 86
Via eBay wordt ook nog wel eens hele interessante apparatuur aangeboden vanuit China.
Bijvoorbeeld een Studer-961 mengtafeltje die hier zonder problemen tussen de 3500 en 4500 Euro oplevert.
Deze tafeltjes kun je dan "direct kopen" voor de ongelovelijke prijs van rond de 350 Euro'tjes.
Ik mail dan wel eens voor de grap dat ze van mij het dubbele kunnen krijgen als ze de tafel eerst naar me opsturen.
Als ze mijn eBay-feedback lezen dan kunnen ze zien dat ik er goed voor ben.
Tot nu toe heeft nog niemand gereageert op mijn aanbod.
Raar he ? ,....:confused: :engel: :dubbel:

Ja,echt raar dat deze mensen dan niet terug contact opnemen,
je zal te goed zijn voor hen,
denken die misschien dat er iets niet klopt ;-)

Hahahahahhah

Na veel mails heeft die kerel met zijn Fantom X8 het ook opgegeven
amai wou die toch niet echt bewijzen dat ie het meende,
en als je op verschillende tweedehands site's ging kijken veranderde zijn naam
en woonplaats voor hetzelfde artikel.
En natuurlijk altijd vragen ontwijken hé.

Origineel geplaatst door Mike Philco
Via eBay wordt ook nog wel eens hele interessante apparatuur aangeboden vanuit China.
Bijvoorbeeld een Studer-961 mengtafeltje die hier zonder problemen tussen de 3500 en 4500 Euro oplevert.
Deze tafeltjes kun je dan "direct kopen" voor de ongelovelijke prijs van rond de 350 Euro'tjes.
Ik mail dan wel eens voor de grap dat ze van mij het dubbele kunnen krijgen als ze de tafel eerst naar me opsturen.
Als ze mijn eBay-feedback lezen dan kunnen ze zien dat ik er goed voor ben.
Tot nu toe heeft nog niemand gereageert op mijn aanbod.
Raar he ? ,....:confused: :engel: :dubbel:

hahaha
aan de andere kant persoonlijk als verkoper zou ik ook denken dat er een anddertje onder gras zou zitten als iemand zegt het dubbelen te geven als ik eerst opstuur.

Origineel geplaatst door R-ond
so ingewikkeld nigiriaaaniaans

die jongens moeten goed zijn in wiskunde als ik zo lees hoe ingewikkeld ze dat doen :W

Back