Oude LP

mie-die

Nieuwkomer
Ik had vroeger een LP met de titel "trip into the human body". Verschenen begin tachtiger jaren. Ik heb die LP eens uitgeleend en nooit meer teruggezien. Beetje jammer...

Het was niet echt een geniaal hoogstandje maar wel toffe synth-muziek en nog van een nederlander ook. Ik weet echter niet meer wie die LP gemaakt heeft. Googelen op de titel van de LP heeft geen resultaat.

Wie herkent dit of weet wie de muzikant was,of nog beter, heeft iemand die LP nog liggen? Het zou wel leuk zijn als ik die muziek nog eens in mp3-formaat ofzo kan krijgen.

Benieuw naar de reacties, groet Rob

Huuuu, nou ik sta perplex. Dat is 'm. En dat ie dus nog steeds actief is... Wel een beetje stom dat ik 'm dus zelf niet kon vinden
Ben overigens wel benieuwd of deze meneer bij nog meer mensen op dit forum bekend was/is....

Bedankt voor snelle reply. :confused:

Dit staat er ook op:

For more information look at the website of Groove Unlimited in the Netherlands is the Company releasing “Trip Into The Body” and my future albums. Till next time, feel free to react, and for you all:

Origineel geplaatst door mie-die
Huuuu, nou ik sta perplex. Dat is 'm. En dat ie dus nog steeds actief is... Wel een beetje stom dat ik 'm dus zelf niet kon vinden
Ben overigens wel benieuwd of deze meneer bij nog meer mensen op dit forum bekend was/is....

Bedankt voor snelle reply. :confused:
Hij´s bij mij ook bekend geworden via die LP (2/3j geleden). Heb ook een cd van hem wat een herdruk is van Trip Into The Body, maar dan met een extra live bonus track. Heb wel redelijk contact met hem via de mail.

TITB blijft gewoon een vette plaat.

Leesvoer over Johan Timman in de volgende thread: Johan Timman

Nou, ik heb een zeer gaaf exemplaar van de lp kunnen bemachtigen, nota bene van iemand bij mij uit de buurt en voor een prikkie (een sportieve groet aan Janko "the red eye" ) en het klinkt weer erg vet.

Back