dynacord tam 21

zie net dat mijn tam-21 een andere achterkant heeft..
naast de jack-aansluitingen zitten nog gaten voor din snoertjes.. Hieroverheen zit het achterkant-sticker geheel , waar nog wel uitleg staat naast de overplakte din aansluitingen...

voor de detaillisten

Origineel geplaatst door Hooihuis
Zou het graag willen doen, maar heb helaas een zeer brakke computer thuis staan en heb nog nooit een MP3 kunnen posten. Heb ook geen geluidskaart oid om audio in te voeren (doe toch alles met hardware).

Helaas dus...zou ook weleens voorbeeldjes van tracks op SF willen zetten of zo =(

ja hooihuis doe daar s wat aan wel dure synthzz kopen ons lekker maken niks posten :okdan:
goed bezig
pc rules...voor huiswerk

Ik vindt deze dynacord series veel te groot en lomp voor wat het is,zoals op al hun apparaten,met veel inputs en gain knopen zijn we niets,grote front met niet erop,het zijn wel knoppen maar niet de 'goede',als ze iets creatiever zouden zijn geweest destijds zou het de moeite zijn,maar nu....daarom allemaal zie je ze ook vaak te koop nu....

de roland serie is dan veel beter ,2U maar ook nog derbij..

Origineel geplaatst door R-ond
ja hooihuis doe daar s wat aan wel dure synthzz kopen ons lekker maken niks posten :okdan:
goed bezig
pc rules...voor huiswerk

Ik weet het................maar ja, computers hebben niet zo heel erg mijn prioriteit!:)

Origineel geplaatst door HEXAGON
Ik vindt deze dynacord series veel te groot en lomp voor wat het is

Heheh, ik was afgelopen week met een ADD-One bezig...5 HE voor een drumsampler. En dan heb je nog een 1HE ADD-drive nodig om je eigen samples te maken/in te laden.

Er zit ook altijd roest op de behuizingen.

Toch hou ik wel van dat Dynacord spul.

Origineel geplaatst door HEXAGON
Ik vindt deze dynacord series veel te groot en lomp voor wat het is,zoals op al hun apparaten,met veel inputs en gain knopen zijn we niets,grote front met niet erop,het zijn wel knoppen maar niet de 'goede',als ze iets creatiever zouden zijn geweest destijds zou het de moeite zijn,maar nu....daarom allemaal zie je ze ook vaak te koop nu....

de roland serie is dan veel beter ,2U maar ook nog derbij..

is wel waar dei drs serie dynacord zijn geloofik 4 u
en een rev.en delay line erin met 2x 2 knop modulatie ofso
neemt wel een aardig rackin ,..asjer zoo vier hebt
bv de roland serie met dedicated knobs
oa de dep3 / 5 sde ,s en soo allemaal 1 u rack ohhh geen analoog
aah

wat ik ook best leuk top-budget-vindt van boss!
die rrv 10 revs en meer bleu allemaal ...je hebt ter 8 van geloof ik 1/2 19"rackjes van bos
lofi cheap en best ok ,.. voor de niet alles willende pro

allemaal dig lamaa ik met mn analoog is nou eenmaal groot,..groter grootst en ook in aankoop

:D

I love Dynacord. :luv:

Attachments

• i love dynacord.jpg
    i love dynacord.jpg
    148,9 KB · Bekeken: 174
Origineel geplaatst door Boemtsjak
I love Dynacord. :luv:
staat dit by jou ,..jahoor ???
maw woorden valt niet om :D

maar watje zei is dat die witte grote idd 4 u drumcartridge sampleplayer achtig ding ...
kheb daar laatst een draad over begonnen ,..niemand kende m,
een soort atari cartridges gingen daar in ,..
shiftr had er eentje te koop goedkoop allen met weinig cassetes
ofso kan dat ...idd dik spul zoo ziet t eruit
beetje tegen hanger van die simmons die mpoly laatst te koop had
cem kaarten met drums

mooi ding idd ...
dan mag tie ook 4 u hoog zijn
maar die drs dingen zijn toch van binne heel erg hol ,..:D

Het is misschien wat lomp gebouwd maar persoonlijk heb ik daar geen moeite mee. Geldt natuurlijk ook wel voor meer oude apparatuur.....

Belangrijkste is en blijft de sound in ieder geval, als het er dan ook nog eens leuk uitziet is dat alleen maar meegenomen.

Het is misschien wat lomp gebouwd maar persoonlijk heb ik daar geen moeite mee. Geldt natuurlijk ook wel voor meer oude apparatuur.....

Belangrijkste is en blijft de sound in ieder geval, als het er dan ook nog eens leuk uitziet is dat alleen maar meegenomen.

d8 dat jij ruimte te kort kwam uwe hypo cr.
:stupid
tsja ipv een cs30 kunje ook 3x een dyna-dinges kwijt dyno saur-cord,..fx
iig je rack is gauw vol met 3u fx x 3 flange / delay / rev,...
want dat zijn die dyna cord,s

toch bv de dynacords [duits] [ooh en klemt/echolettes],..zijn egt mooie apparaten
alleen daarom al....
en dat telt zekers mee t oog dat wat wil ...de echo chords,..met die bleu/ mint colors tl achtige [neon?] lampies
oja de vorg bandechos hebben dat ook,...weet niet precies hoe die lampies heten,
maar iig de duitse machine hebben wel wat ,,..qa sound & zeker looks ,...

Origineel geplaatst door Catalunya
Staat nog een mooie Dynacord versterker op E-Bay
Echt een zeer mooi design. Jammer dat het geen synth is :D
dynacord

soo dikke v80 ...
is en blijft een versterker ,..is nou ook bruikbaar aszeg maar pre amp ala tubeman / focusrite amp...
nee want t signaal is te "hot "...
lijkt me moie vervoring hebben ,...>moet weer vintage speaker > vintage microfoon > vintage tapeapparaat ....
en de vintage sound das nogmaar de vraag ,...asje speelt als houten klaas

:z

Attachments

• dyna saur d accoord.jpg
    dyna saur d accoord.jpg
    25,5 KB · Bekeken: 159
Origineel geplaatst door R-ond
d8 dat jij ruimte te kort kwam uwe hypo cr.
:stupid
tsja ipv een cs30 kunje ook 3x een dyna-dinges kwijt dyno saur-cord,..fx
iig je rack is gauw vol met 3u fx x 3 flange / delay / rev,...
want dat zijn die dyna cord,s

Ik? Ruimte te kort? :confused:

;) Ja, toch wel inderdaad, maar dat geldt denk ik voor veel mensen hier.....en los daarvan vind ik oversized (oudere) apparatuur vaak mooier om te zien dan sommige moderne spullen met van die priegelknopjes. Niet dat ik dikke vingers heb of zo, maar ik heb gewoon iets met Sci Fi technology uit de jaren '50.............Flash Gordon style 8)

ik heb gewoon iets met Sci Fi technology uit de jaren '50.............Flash Gordon style 8)

Amen, brother!

Chorus en Flanger ligt inderdaad in elkaars verlengde, waarbij flanger geloof ik iets kortere delaytijden gebruikt. Het grootste verschil: Flanger gebruikt feedback, Chorus meestal niet.
Maar er zijn zoveel verschillende produkten met verschillende schakelingen, dat het allang geen 'beschermde termen' meer zijn.

Oh ja, tipje van mijn kant, een TAM-19 uit Duitsland: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll...MEWA:IT&viewitem=&item=250085242430&rd=1&rd=1

goed plan om, er eens new topic over te starten;-]

kben zelf een aardige phaser ..module / pe-n-daal fxliefhebber

kheb niet de duurste [lees ; beste / most wanted fx ]

wel een hoop pedaals geprobeerd / gehoord ...maar begryp datr ook egt weer veel verschil zit in de eene pahser / tov de andere phaser

een ding ; phaser ..is altyd iets anders dan flanger / chorus

die lijken vaak op lkaar [ook al heeft de flanger langere feedback tyden

tyd voor een topic erover
:engel:

Back