Tr-808 & Mc-202

deniax

[x][ ][ ][ ][x][ ][ ][ ]
Wees er snel bij, ze zien er beide goed uit en den prijs is redelijk. Helaas wel WEER groningen.

TR-808 & MC-202

suc6 voor de bieders :okdan:

EDIT-
Zo te zien bied hij ze ook appart aan. Ook al in januari. Of het zuivere :koffie: is moet je zelf achterhalen... Im just the messenger :)

ja apart ding ,..die interface start stop ,..mode erop
huh overuld de sync
:confused:

en 1050 beginnen te bieden
aan gezien 808z steeds mer beginne geprijst te raken mag best goede machiene
in goede staat al gauw 800+ eu
mc tje erby 300.- denk dat de man wel bodjes krijg van 1100+ en l meer

goed koop ...?
wel goede staat dat tasje ook lol
glitter back
*D

hihi

hihi

hoogste bod staat op 1400:doei: somige mensen hebben echt geld teveel

Origineel geplaatst door Wiseguy
€ 1750,- :confused:

heeft zeker 6 email adressen
:D eg veel iig!:{ wel leuk tassie toch...nooitgezien ook blits hoor
roller skates aan en met je mc202 omje nek de stad door ,... beetje pielen onderweg
:Z :dubbel:

€1750:confused: Dat betaal je voor een 808+303... toch?

Misschien kun je beter je vintage spullen nog een paar jaar in de kast zetten ipv verkopen
als het zo door gaat kost b.v. een TR 808 binnen de kortste keren € 2000,-

Origineel geplaatst door klausito
€1750:confused: Dat betaal je voor een 808+303... toch?

Tja op marktplaats zitten gewoon een paar mensen die gewoon de hele dag op alle synths bieden.

Ik had een microkorg erop staan,bijna alleen maar onzinmailtjes van mensen die hem " even komen overnemen van mij" voor 100 euro, een gameboy of 2 ski's, om mij een plezier te doen.

Ook de vermelding "vaste prijs" wordt niet opgevat en al zet je de biedoptie uit gaan mensen via de mail bieden, boven de 150 euro is het nog niet uitgekomen.

vreemd gedoe dat marktplaats.........

hmm in januari was er een bieder van 900e en enkel voor de 808,is dus niet verkocht heb hem buy now price gevraagt via mail,en 'er is een bod' van 1250 nu,strange das maar 350 voor de mc202 dus ,waarom heeft die em dan ni weggedaan aan 900 in januari.

ik laat vallen,tenzij ze op men schoot gebracht worden....

Ik had dus ook op marktplaats dat er soms wel normaal geboden wordt maar die mensen laten niks meer van zich horen als je mailt dat ze het kunnen kopen.
De enigen die wel reageren zijn diegenen die ver onder de prijs bieden.

Het valt me ook op dat telkens waneer je er iets opzet de eerste tijd niemand reageert, tot de advertentie ergens op pagina 12 ofzo staat en dan komen de lage biedingen binnen,
meestal met een "reden" waarom er zo laag geboden wordt..........

Wat begrijpen mensen niet aan "vaste prijs" en denken ze dan toch een microkorg in een 100% staat aangeboden voor 250,- voor 100 euro te kopen?

Origineel geplaatst door HEXAGON
hmm in januari was er een bieder van 900e en enkel voor de 808,is dus niet verkocht heb hem buy now price gevraagt via mail,en 'er is een bod' van 1250 nu,strange das maar 350 voor de mc202 dus ,waarom heeft die em dan ni weggedaan aan 900 in januari.

ik laat vallen,tenzij ze op men schoot gebracht worden....

hex gruningen mooie stad ,..ritje = 3.5 uur ryden 4 you :D a contant

maar die 808 droom laat ik ook maar varen ,..snel verder met mn cr 8000

Back