Wie kent zijn synth?

sinew1958

Je hebt niet veel nodig om mooie muziek te maken.
Ja,ik vraag me wel eens af of je na een bepaalde tijd de handleiding niet beter had geschreven,dat je synth voor jouw geen geheimen meer ken.
Velen verkopen hun synth,en als je dan eens af komt voor wat uitleg hoor ik niets anders,dan 'heb geen tijd gehad,of ik weet het niet,dat moet je eens opzoeken in de handleiding,je hoort altijd de fabrieksklanken van die synth.
Synth's kopen is toch duur zou ik zeggen,je zou zeggen,ok wie zijn synth verkoopt,kan toch al het één en ander over vertellen,maar de meesten blijven bij de preset geluiden.Ik wil toch wel een degelijke uitleg,alvorens ik tot een 2dehands aankoop overgaat.
Vraag me af als ze hun synth echt eens leren kennen,dat ze dan zo vlug tot verkopen overgaan?

De gemiddelde tijd dat en synth bij mij blijft is zo'n 20 jaar. Ik denk wel dat ik dan mag stellen dat ik m'n synths redelijk ken. Meestal lees ik eerst een handleiding nog voor ik een synth heb. Ik krijg dan een indruk van wat de mogelijkheden zijn (niet commercieel) en hoe gebruiks(on)vriendelijk een bak is. Als ie me dan nog interesseert, komt ie er in en blijft er ook voor een heel lange tijd ;) .

:doei:

Ik durf gerust toe te geven dat ik nog geen 1 van mijn synths echt ken. Nog niet eens voor de helft. Ten hoogste...

Tof is dat! Altijd nog iets bij te leren.

Back