[SONIC PLANET] Vanavond omiel? (9-11-2002)

JohnnyBusca

rocket scientist
Ola!

Moet omiel vanavond optreden in Venlo op Sonic Planet?

Omiel vs. TonyBlack

Omiel vs. TonyBlack

Het is uiteindelijk Omiel vs. TonyBlack geworden... mét SDS-3!

Omiel belde me rond negen uur op.. "ehm.. die maat van me heeft moeten afhaken.. heb jij geen zin om vanavond knopjes te draaien".

Nou ja.. goed dan.. huppakee. JohnnyBusca nog proberen in te lichten.. maar die zat inmiddels bij de Skidmarks (hoe was dat trouwens?).

Machtig zo'n onverwachte, onvoorbereide samenwerking.. volgens mij heb ik nog nooit zo'n harde set gespeeld.. maar dat kan natuurlijik aan die belachelijke drumkist hebben gelegen.. boom booom booooooooom (ik overdrijf niet!).

Laatst gewijzigd:
Jeeeehaaaaaa !!!!!

Dat ging er wel flink op gisteren avond. Lekker Ad hoc, en het ging best soepel. Lekker tempo ook trouwens. We begonnen op 150 en dat liep op naar een 160 volgens mij. Ik geloof niet dat de Tonnies ooit zover zijn gegaan ;) Veel goede reacties gekregen en iedereen stond te springen. Het ging echt hartstikke lekker. En die SDS-3 is echt een totaal geflipte bak. Zoiets heb ik nog nooit gehoord. Ongeloofelijk. Ik heb volgens mij ook nog nooit iemand zo uit mijn dak zien gaan terwijl hij aan de knoppen stond te draaien. Weet je zeker dat je helemaal nuchter was EJ?

Helemaal nuchter was ik niet.. heb je gezien hoe leeg die koelkast opeens was ;)

Enne.. die SDS kick.. die was hard! (echt waar mensen.. hard).

Die kick was ongeloofelijk. En diep.. oei oei oei. Daar kan menige Roland bak nog een puntje aan zuigen. Om over alle blieps nog maar te zwijgen.

Opgenomen, opgenomen, hebben jullie het opgenomen? Zeg me niet dat het niet zo is... ;)

Uh.. sorry het is niet zo. Helaas is er niets opgenomen.

ja da's jammer dat 't niet opgenomen is. dieliveset van gisteren kan ik dus met gemak ergens bovenin het lijstje "beste=live-acts-die-ik-ooit-gezien-heb" tussen schuiven.. ERG lekker. de oude acid van vroeger heeft dreads, een legerjas, een oude bus, een hond en een voorliefde voor industrieel uitziende rotzooi gekregen..

knalde d'r op. en die SDS-3 is VET! die pieuws...en toch ook weer gemerkt; 'nothing beats a real 303'.....

dank voor de muziekskes!

Shit, en ik was er niet bij.. Ik was naar de Skidmarks en de Riplets. (4 vrouwen!!!) Jiehoe!

Maar goed... Zaterdag is de SDS-3 weer te horen!

Live muziek maken regeert!

Back