cd Yamaha AW16g

marce

Stamgast
Hoi vrienden,

Ik ben op zoek naar de Cd die bij de Yamaha AW16G hoort. Bij naavraag bij Yamaha zelf kunnen ze die niet meer leveren.Dus is mijn vraag , wie kan er mij een copytje maken (dit is legaal ) en het naar mij opsturen ? Natuurlijk betaal ik graag de verzendingskosten en andere kosten die er moeten gemaakt worden.

Dank bij voorbaat,

Met vriendelijke groeten,

marcE

mail naar marc.e@telenet.be

:) :) :)

:D :D :D

Hoi vrienden,
Ben ik nu de enige in Belgie en Nederland die een Yamaha AW16G Harddiskrecorder heeft??:confused:
Of ben ik te ongeduldig ??

Groetjes,

marcE

:halleluja :halleluja

er staat een aw16g te koop op het forum, die is volgens mij met cd. benader de koper eens.

aw16g cdtje

aw16g cdtje

Thanks Leo , heb ik al gedaan.

Groetjes,

marcE
:luv:

ps - DSIL , ik laat je wel iets weten hoor als het zover is !!

Aw16g cdtje

Aw16g cdtje

Ps nogeens :)

Leo,
Ik heb ergens gelezen dat u vroeger ook zo een AW16g heeft gehad. U heb dan toch niet toevalig een copytje gemaakt van de originele cd ?
:)

Bij Yamaha zelf zijn ze niet meer verkrijgbaar.

Groetjes en dan bij voorbaat aan iedereen,

marcE

:halleluja

ik lees dit nu pas, sorry.
nee, ik heb geen kopie, maar ik ben wel weer op zoek naar een hd recorder, als het een aw16g wordt, met cd, stuur ik je graag een kopie, als het dan nog nodig is.

ik heb gisteren een aw16g gekocht en de cd zat erbij, dus als je die nog nodig hebt....

Nou, wat toevallig! Ik heb gisteren een aw16g gekocht, en ook de cd niet. Is de inhoud ergens te downloaden? Of Leo, als het niet teveel moeite is, zou je voor mij ook zo'n cd kunnen branden? (tegen kostprijs natuurlijk!!) :engel:

geen probleem, ik stuur m je graag op. even adres pb-en, da's al.

ik heb die video eens gezien maar was voor mij een groto reclamenspot het heeft nergens toe gediend dus voor mensen die de film willen zien het is geen aanrader SORRIE YAMAHAHAHAHAHA

hoeveel knikkers hebben jullie nou nog voor zoon 16g moeten ruilen.

10, maar er zaten wel reuzebolkers bij. 8o)

475€, if you must know

dankje ...wat zijn keuzenbolkers :o: ,,,trouwens met writer of met cd rom

mooie grote knikkers. De straatwaarde in mijn hood 20 jaar geleden was 100 gewone knikkers. 8)

Back