...eerst even netjes voorstellen. 
Heb me vorige week aangemeld omdat ik met een vraag zat, maar kon niet direct na aanmelding posten,
dus mijn vraag is nu niet meer van toepassing.
Mijn naam is Dennis, mijn forumnaam LT-4 is afgeleid van mijn andere hobby, mijn auto.
Andere hobby ja, want ik heb er meerdre, waaronder muziek.
Heb me altijd al voorgenomen om me wat meer in het maken van muziek te verdiepen, en vorige week
de knoop doorgehakt dat ik er nu eens serieus werk van moest gaan maken.
Tot nu altijd maar wat aangeklungeld op mijn keyboards, synth en gitaren en een (heel) klein beetje
gerommeld met Reason en Cubase
Die laatste 2 wil ik nu dus verder uit gaan diepen.
Ik heb vorige week de Korg K61P midi controller gekocht omdat deze erg geschikt is voor mijn plannen.
De synth die ik al had (Korg Prophecy) heb ik op Marktplaats gezet.
Heb ook een Lexicom Lambda aangeschaft om 'alles' netjes aan te kunnen sluiten.
Zoals ik al zei begin ik nu pas echt serieus, dus heb nog een hoop kennis te vergaren.
Het is me al duidelijk dat ik daar hiervoor op het goede adres ben.
Jullie zijn dus voorlopig nog niet van mij af

Heb me vorige week aangemeld omdat ik met een vraag zat, maar kon niet direct na aanmelding posten,
dus mijn vraag is nu niet meer van toepassing.
Mijn naam is Dennis, mijn forumnaam LT-4 is afgeleid van mijn andere hobby, mijn auto.
Andere hobby ja, want ik heb er meerdre, waaronder muziek.
Heb me altijd al voorgenomen om me wat meer in het maken van muziek te verdiepen, en vorige week
de knoop doorgehakt dat ik er nu eens serieus werk van moest gaan maken.
Tot nu altijd maar wat aangeklungeld op mijn keyboards, synth en gitaren en een (heel) klein beetje
gerommeld met Reason en Cubase
Die laatste 2 wil ik nu dus verder uit gaan diepen.
Ik heb vorige week de Korg K61P midi controller gekocht omdat deze erg geschikt is voor mijn plannen.
De synth die ik al had (Korg Prophecy) heb ik op Marktplaats gezet.
Heb ook een Lexicom Lambda aangeschaft om 'alles' netjes aan te kunnen sluiten.
Zoals ik al zei begin ik nu pas echt serieus, dus heb nog een hoop kennis te vergaren.
Het is me al duidelijk dat ik daar hiervoor op het goede adres ben.
Jullie zijn dus voorlopig nog niet van mij af

Welkom!