Nu soul/broken beats

eruk

Stamgast
Hey peepz,
Een hele tijd gewerkt aan deze track, hij is nu echt af.
Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden, is opgenomen met mijn vaste muzikanten.
Tis een nu soul/ broken beats track.
Hij heet Freak with you en is te vinden op mijn website:

www.egroove.nl
Of mijn myspace:
myspace.com/egroovemusic

ik vind de groove niet helemaal tof .. de totale productie daar integen klinkt heel dik ! vind het wel wat voor gerd zijn labeltje .. en meer nu soul dan broken al snap ik de benaming wel ..

meer van dit aub !:okdan:

lekker hoor! productie is helemaal af, super vocals overal. Ik vind ook een beetje dat de beat ergens misschien iets te 'breaky' is, er ontstaat zo niet echt een flow maar dat maakt de track nu juist ook weer zo apart. Er is een aantal plekjes waar de timing niet helemaal snaarstrak is, en daar zou ik nog even een beetje snijden zodat alles werkelijk 100% past, zou je het liefst de tijden ff aangeven maar je website-spelert en mijn pc willen geen vriendjes worden.

dikdikdik!
ik vind de beat juist weer wel erg lekker... net als het geheel van de track... erg okay ! :okdan:

sorry heb hem nu voor de 2de keer geluisterd en vind de beat echt niet lekker grooven .. eigenlijk wil ik weer zeggen dat er een neger ingehuurd moet worden .. sorry maar bij deze !

Tja tis natuurlijk ook een smaakding.
Ik zat te wachten op opmerkingen over D'Angelo :D
Maar ik beschouw het als een compliment thanks!

niks mis met die drums hoor, mijn smaak dan. Hoge zang lijkt wel een beetje timberlake. Zit goed in elkaar en relaxt. :)

Prima, laten we het dan een mening noemen, er zijn blijkbaar mensen die er anders over denken. (mijzelf inc. al is het mijn eigen track)

Heb je 'main' vocals express iets wat rechts gepanned?

Leuke muziek, kan er moeilijk iets over zeggen.

C U !

Origineel geplaatst door MadR
eigenlijk wil ik weer zeggen dat er een neger ingehuurd moet worden .. sorry maar bij deze ! [/B]
Welnee joh, dit is poldersoul!!!

Dacht je dat die zanger blank was dan? Weinig polder aan hoor....
Als het goed is staan de mainvocals gewoon in het midden, rhodes en gitaar staan wel wat gepanned, misschien geven die een beetje het scheve beeld. Maar thanks:)

Origineel geplaatst door eruk
Dacht je dat die zanger blank was dan? Weinig polder aan hoor....
Als het goed is staan de mainvocals gewoon in het midden, rhodes en gitaar staan wel wat gepanned, misschien geven die een beetje het scheve beeld. Maar thanks:)

Ok, vond het heel opvallend rechts klinken, maar was wel beetje moe.

Is dit de richting die je een beetje in wilt? Of meer zoals voorgaande tracks a la Floris.

Dat vind ik persoonlijk leuker, tijdlozer.

Ja dit is meer de richting ja, ben aan nog een aantal tracks aan het werk met die zanger. Wil het nog wel wat meer de jazzy kant op hebben, broken beats, nu soul beetje d&b en af en toe een beetje dance...:)

Erg relaxed en profi!
Niets mis met die beat hoor... die grooved gewoon lekker door.

Back