Behringer BCD 3000

Wat zijn nu precies de veranderingen t.o.v. de 2000 dan? De kleur is anders, maar volgens mij is de indeling gewoon t zelfde gebleven. Wel wordt er nu Traktor LE bijgeleverd, da's dus wel netjes allemaal :)

Nog ff een plaatje:
BCD3000_medium.jpg

Origineel geplaatst door Franz.K.
"real vinyl feel"

ja dat snap ik ook nooit :D is hetzelfde als bij een vst zeggen, real analogue feel.

maar misschien slaat je mp3 over als je te hard tegen dat ding staat te raggen :dj:

ik zat al te wijfelen om de vorge te halen, ben benieuwd waarom deze beters is. Behalve dan dat er een traktor le versie bij zit, maar dat is mij geen 100 euro waard eerlijk gezegd.

de oudere ondersteunt tractor niet. je moet er wat extra software voor donwnen
en dan werkt het nog niet naar behoren . ik denk dat dit bij deze opgelost is.

Origineel geplaatst door kXL
de oudere ondersteunt tractor niet. je moet er wat extra software voor donwnen
en dan werkt het nog niet naar behoren . ik denk dat dit bij deze opgelost is.
Belachelijk natuurlijk. Maar goed, handig van Behringer om even wat geld te verdienen.

zo gaat dat in de wereld

als ik em zonder software aanzet dan branden geen lichtjes in het ding als ik knopjes aanzet klopt dat?

als ik em zonder software aanzet dan branden geen lichtjes in het ding als ik knopjes aanzet klopt dat?
ja klopt, is bij mij ook zo

de behringer software laat ik hier niet meer opstarten omdat de laatste keer dat ik checkte er nog altijd geen oplossing was voor de ASIO driver waarbij soms alles opeens wegviel...
dus gewoon asio4all hier, en de behringer driver uit want die vertrouw ik in zijn geheel nu even niet meer

desalniettemin leuk bakje!

ik zat al te wijfelen om de vorge te halen, ben benieuwd waarom deze beters is. Behalve dan dat er een traktor le versie bij zit, maar dat is mij geen 100 euro waard eerlijk gezegd.
is natuurlijk wel een 100 euro reductie op de volledige traktor waard :)

en idd, bcd 2000 wilde blijkbaar alleen met de behringer software samenwerken, dat is nu mooi opgelost, gebruik m ook als controller in live e.d.

mmm okee werd al ff een beetje gek, maar dus asio4all driver in combi met de MIXXX gratis DJ Software zat ik te denken. http://en.wikipedia.org/wiki/Mixxx

ik kan het ding dus niet stand alone gebruiken neem ik aan, dus bv als ik alleen 2 platenspelers erop aansluit, zonder laptop werkt het niet??

de behringer BCR2000 rotary controller gaan wel gewoon de lampjes aan als je op de knopjes drukt zonder dat die verbonden is met de PC/Laptop

mmm okee werd al ff een beetje gek, maar dus asio4all driver in combi met de MIXXX gratis DJ Software zat ik te denken. http://en.wikipedia.org/wiki/Mixxx

ik kan het ding dus niet stand alone gebruiken neem ik aan, dus bv als ik alleen 2 platenspelers erop aansluit, zonder laptop werkt het niet??
standalone denk ik niet, maar ik zou zeggen probeer een keer, je weet nooit ;)

wat heeft die mixxx trouwens dat traktor le niet heeft?
of ben je van plan om in linux te gaan mixen

die bcr2000 werkt ook als volledig standalone midicontroller, wrs daarom dat de lichtjes zonder computer ook werken

oké sorry, ik dacht dat je een bcd3000 had :)

is hetzelfde toch ! alleen knoppen zijn zilver ! Mixxx is volledig aanpasbaar ga t deze week uitzoeken of het goed werkt, ik had wat programma's bekeken freeware maar Mixxx vond ik verreweg t leukst

Zou dit nu betekenen dat ze ook met opvolgers komen voor de bcr2000 en bcf2000? Ik hoop het wel, vind dat gifzwart wel een lekker kleurtje!

BCf2000 heeft onlangs een software update gehad en is nu ook in het wit leverbaar, er wordt door Behringer gesproken over een nieuw product, maar volgens mij is alleen de kleur anders.
Alleen de BCR dus nog.

Dat niemand zich hier dan afvraagt of de drivers / software van de BCD3000 klakkeloos draait op de BCD2000 :eureka: ???

daar ben ik dan benieuwd naar,

iemand hier ervaring mee ???

ik heb toendertijd de BCD2000 gekocht als speledingetje om wat inspiratieloze tijd te doden, dat bevalt op zich goed ! :dubbel:

grtz

:mega:

BCf2000 heeft onlangs een software update gehad en is nu ook in het wit leverbaar, er wordt door Behringer gesproken over een nieuw product, maar volgens mij is alleen de kleur anders.
Alleen de BCR dus nog.

Heb je hier toevallig wat meer info over ? Wat houdt die software-update in, wat is er verandert/toegevoegd ?

Back