G
Guest
Guest
ik wil graag een andere aankoop proberen te financieren, vandaar....
Ibanez UE-305 analoog vintage multi-effect (compressor/limiter, delay, stereo chorus)
110v met nieuwe omvormer meegeleverd. ziet er goed uit en functioneert prima.
de UE-305 heeft 1 input en een aux send+return en 3 outputs (1 x mono, 1 x stereo).
250 euro inclusief verzenden.
Maxon AD-900 'zeldzame' (nouja) vintage analoge BBD-delay. zelfde chips als de Moog MF104. Ziet er nog zeer goed uit en werkt perfect. Komt met een nieuwe universele adapter (1000mA 12V).
200 euro inclusief verzenden.
Musitronics Mu-tron Phasor. Een van de leukste phasers. Je ziet ze zelden te koop in Europa. Simpel, maar doeltreffend en een heerlijk vintage rafelrandje. Deze is 100v maar komt met een nieuwe omvormer naar 220v.
Hij ziet er redelijk goed uit, heeft 1 niet-originele knop, maar werkt wel prima. En daar gaat het toch om.
Sequential Circuits Tom drumcomputer. 110v maar met omvormer erbij. Ziet er zeer goed uit en werkt ook prima. Zoals wellicht bekend gaan de triggerpads wat zwaarder dan de machinedrum
maar het werkt allemaal goed.
Deze heeft gemodificeerde outputs (de plastic outputs zijn vervangen door degelijke metalen). Dat gaf aanvankelijk soms wat problemen doordat de outputs op het opstaande randje van de bodem drukten. Ik heb dat randje bi de outputs netjes teruggebogen en nu werkt alles perfect. En het ziet er ook gewoon goed uit.
150 euro inclusief verzenden.
En dan nog de foto's. Met flits. Het was koud vandaag. Misschien dat ik later nog het balkon opga.
Ibanez UE-305 analoog vintage multi-effect (compressor/limiter, delay, stereo chorus)
110v met nieuwe omvormer meegeleverd. ziet er goed uit en functioneert prima.
de UE-305 heeft 1 input en een aux send+return en 3 outputs (1 x mono, 1 x stereo).
250 euro inclusief verzenden.
Maxon AD-900 'zeldzame' (nouja) vintage analoge BBD-delay. zelfde chips als de Moog MF104. Ziet er nog zeer goed uit en werkt perfect. Komt met een nieuwe universele adapter (1000mA 12V).
Musitronics Mu-tron Phasor. Een van de leukste phasers. Je ziet ze zelden te koop in Europa. Simpel, maar doeltreffend en een heerlijk vintage rafelrandje. Deze is 100v maar komt met een nieuwe omvormer naar 220v.
Hij ziet er redelijk goed uit, heeft 1 niet-originele knop, maar werkt wel prima. En daar gaat het toch om.
Sequential Circuits Tom drumcomputer. 110v maar met omvormer erbij. Ziet er zeer goed uit en werkt ook prima. Zoals wellicht bekend gaan de triggerpads wat zwaarder dan de machinedrum
maar het werkt allemaal goed.Deze heeft gemodificeerde outputs (de plastic outputs zijn vervangen door degelijke metalen). Dat gaf aanvankelijk soms wat problemen doordat de outputs op het opstaande randje van de bodem drukten. Ik heb dat randje bi de outputs netjes teruggebogen en nu werkt alles perfect. En het ziet er ook gewoon goed uit.
150 euro inclusief verzenden.
En dan nog de foto's. Met flits. Het was koud vandaag. Misschien dat ik later nog het balkon opga.