Venturi
BOEM!
http://www.summerdarkness.nl/
Van de site:
Vooral Modcom lijkt me leuk voor sommige van het forum hier: Live analogue modular muziek.
En ook Front 242 niet te vergeten natuurlijk!
Ik vind de line-up nu al super :-) Vooral Rome vind ik persoonlijk werkelijk een wereldse band.
Let the party begin :-)
Van de site:
EERSTE NAMEN SUMMER DARKNESS 2007 BEKEND! | 9-2-2007
Na vier succesvolle jaren met in 2006 het legendarische Bauhaus, de revelatie Welle:Erdball en een euforisch Tivoli tijdens VNV Nation, viert Summer Darkness in 2007 zijn eerste lustrum. De vijfde verjaardag vraagt om een speciaal programma met meer toppers dan ooit tevoren. Summer Darkness maakte tijdens de eerste Summer Darkness Winter Edition (vrijdag 9 februari 2007) al de eerste klinkende namen bekend voor de jubileumeditie.
Met trots maakt Summer Darkness 2007 de exclusieve shows bekend van:
- de Belgische EBM-grondleggers Front 242,
- gothic doommetalvoorvaders My Dying Bride,
- het splinternieuwe modular-analogue electro VNV Nation sideproject Modcom,
- Cold Meat Industry-topartiest Ordo Rosarius Equilibrio,
- apocalyptische folknieuweling Rome,
- de fenomenale folkcyberact Heimataerde,
- de Duitse clubelectrosensatie Rotersand,
- electro-industrial gezelschap Diskonnekted en
- psy-trance coldelectro dance duo Implant.
Dit is pas het topje van de ijsberg van het bomvolle Summer Darkness 2007 programma. Verwacht nog veel meer cybergothic, metal, rock, folk en spannende crossover underground artiesten de komende maanden. Daarnaast zullen er weer elke festivaldag meerdere Dancenights zijn, verzorgd door een arsenaal (inter)nationale DJ’s. Natuurlijk is resident festival DJ –X-X-X- weer van de partij.
Vooral Modcom lijkt me leuk voor sommige van het forum hier: Live analogue modular muziek.
En ook Front 242 niet te vergeten natuurlijk!
Ik vind de line-up nu al super :-) Vooral Rome vind ik persoonlijk werkelijk een wereldse band.
Let the party begin :-)