Butarate - Aire V

Ik vind het een heel aardig nummer, met mooie, hoewel wat voorspelbare geluiden. Ik heb er weinig kritiek op. Persoonlijk vind ik dat er wel iets meer variatie in mag. De 'reprise' van de beat rond de drie en een halve minuut zou nog wat meer aangezet kunnen worden. Iets meer extremen? Tsja, dat blijft natuurlijk persoonlijk..

ik ben het met Naton eens dat je wat meer interessante geluiden mag gebruiken, wat meer je 'eigen' geluid al is dat natuurlijk wel subjectief... ook met drumgeluiden bedoel ik dan...

het kabbelt verder wel lekker verder, leuk...

Timo

hoe aparter hoe beter zeg ik maar altijd.. geen andere mensen willen na doen gewoon je eigen muziek maken..
Ik vindt dat je daar zeer zeker goed in geslaagd bent, het nummer klinkt lekker lekker relexed nummertje vindt ik.. Tempo zou wel een klein beetje omhoog kunnen en de kick zou er meer uit kunnen springen, probeer ook wat meer afwisseling in de percussie in het algemeen te doen..
Ben benieuwd hoe die klinkt als deze afgemixed is

greetz8)

dank jullie voor je replies, qua geluiden kan het wel kloppen dat hij inderdaad iets cliche in mekaar zit, maar op 1 of andere manier vidn ik die juist zo lekker klinken... wat betreft de percusie, vind ik nu eigenlijk juist dat die best wel speciaal klinkt in vergelijking met de muziek die nu gerealeased word... allee zeker de dingen die ik normaal luister.. ik denk dat de "sound" die de plaat oproept en beetje terug in mijn verleden gaat, namelijk een beetje die new wave stijl... daar liggen de roots voor mij qua muziek, en op 1 of andere manier komt dat er altijd wel een beetje in terug..
Ik heb geen idee of dit onder trance valt, tis redelik donker met een trance smaakje erbij.. zal mijn best doen om origineel te blijven bij volgende nummer, en zal eens kijken bij de afmix, wat ik nog kan veranderen met jullie raad in het achterhoofd...

Groeten Ron

Back