[hardcore] DJ Niel - Live act 2 maart 2007

pfff.... wat een tyfusherrie.....

Maar dat schijnt bij deze stijl de bedoeling te zijn geloof ik.....:W

Nou ja, volgens de kenners hier schijnt het dus wel goed te zijn. Laat ik dan maar vooral m'n :bekdicht: houden en blijf jij maar lekker plaatjes :dj:

gr,
Marc

Origineel geplaatst door Niel
Je houdt meer van techno neem ik aan :D
In "mijn" muziekstroming zijn dit soort breaks eerder gewenst dan ongewenst. En ik vind het zelf ook goed te doen zo. Eerder krijg ik van mijn doelgroep tijdens live acts in het verleden eerder te horen dat we te lang en te hard doorbeukten (druk op de speakers, ook in breaks) dan andersom.

Ik doe meer aan de 'hak samba' op 175 bPm.
Maar doe zekers wat jezelf leuk vind, was meer iets wat mij opviel en waar ik van dacht dat dat ook anders kan......

grtz Bruce

Dikke set weer. Alles met je electribes gedaan? Vindt het niet echt een electribe sound hebben namelijk :duivels:

Zitten wel een paar leuke dingskes in, vnl. rond 4.30min. en 5.30 min. , oldscool waarschijnlijk :D

Tering, dat stuk bij 5.30 en verder is echt gaaf gedaan!

Origineel geplaatst door manvsmachine
Dikke set weer. Alles met je electribes gedaan? Vindt het niet echt een electribe sound hebben namelijk :duivels:

Alles met electribes gedaan =)
Wat is de Electribe sound volgens jouw? In een sampler kan je alles stoppen wat je wilt.

Origineel geplaatst door Niel
Alles met electribes gedaan =)
Wat is de Electribe sound volgens jouw? In een sampler kan je alles stoppen wat je wilt.

Sorry voor late reactie.

Maar je hebt opzich wel gelijk met die sampler. Maar de electribe A en R en MX hebben wel een heel erg typisch geluid vindt ik.

Zefl overweeg ik een Electribe MX bij mijn A :)

Attachments

• 00_site_01.jpg
    00_site_01.jpg
    25,5 KB · Bekeken: 89
  • 00_site_02.JPG
    00_site_02.JPG
    66,3 KB · Bekeken: 94
  • 00_site_03.jpg
    00_site_03.jpg
    52,2 KB · Bekeken: 82
  • 00_site_04.jpg
    00_site_04.jpg