tape knip en plak set

Status
Please reply by conversation.

2206

www.florisvanhoof.com
ik zoek een knip en plak setje voor audio tape.
om 1/4 inch tape schuin te snijden en daarna vast te plakken. om tapemontages te maken bvb.
stuur maar een pb als je er eentje in de aanbieding hebt.

Niet om lullig te doen hoor, maar is 30 dollar niet wat veel voor 3 rolletjes tape en een blokje hout? Of zie ik iets over het hoofd?

Origineel geplaatst door Kraan
Niet om lullig te doen hoor, maar is 30 dollar niet wat veel voor 3 rolletjes tape en een blokje hout? Of zie ik iets over het hoofd?

Nee je ziet ni iets over het hoofd,het is veel,maar interesanter als 2 tapeloops voor dezelfde prijs van een afzetter!

Re: tape knip en plak set

Origineel geplaatst door 2206
ik zoek een knip en plak setje voor audio tape.
om 1/4 inch tape schuin te snijden en daarna vast te plakken. om tapemontages te maken bvb.
stuur maar een pb als je er eentje in de aanbieding hebt.
van die video 8 camera knip en plak setje s kan dat niet ???
weet ook niet ...
maar lijkt me om video band materiaal aan elkaar te plakken ,..is meestal stugger en bv audio tape
1/4 of smaller van band recorder materiaal
is slapper dus makkelijker te plakken !

wanyt ik denk dat je soon 70 er jaren camera set [ compleet met van alles] soms byna gartis op kan halen,.....
is maar een idee

bedankt voor de tips!!
ik vreesde eigenlijk al voor zo'n prijs, was het ooit tegengekomen op ebay en toen ging het gek genoeg ook de hoogte in

zo'n super 8 film knip en plak setje is niet handig voor tape, want daarmee kan je enkel recht snijden.
ik maak zelf film en probeerde het al...
16mm film plakpersen hebben wel een schuin mes, maar die kosten 250 euro (voor iets wat op een perforator en plakbandhouder lijkt...)

nuja, ik heb vooral interesse mocht er nog iemand zijn die zo'n setje van vroeger liggen hebben.

Status
Please reply by conversation.
Back