Automap Universal en Cubase SX3

cgholland

Stamgast
Ha !

Ik heb recentelijk mijn remote Sl geupdate met automap universal. Het resultaat is redelijk verbluffend. alle plugins en mixxer instellingen zijn simpel via de sl te bedienen. Er is echter een probleem. Ik weet niet hoe ik de plugins van cubase zoals monologue en embracer van een universal automapversie moet voorzien, aangezien deze niet als vsti dll in de pluginfolders staan, maar in cubas verborgen zitten. Wie weet hier raad ??

groet

CG holland

Gebruik jij Cubase 4 ???

Heb zelf recentelijk de Remote SL aangeschaft en Embracer en Monologue doen het prima

Je moet in de Plug-in manager het juiste pad opgeven d.m.v. Add VST Folder In Cubase 4 is dit:
c:/Programfiles/Steinberg/Cubase4/vstplugins dacht ik (zit nu op m'n werk dus kan ik niet checken).

Ik heb zelf het problem dat ik Proloque niet aan de praat krijg met universal automap. Als ik in Cubase kijk onder
Devices => Plugin information ziet ik het pad naar de Prologue staan. Als ik deze locatie dan toevoeg aan de Plugin manager van de Remote SL vindt ik deze toch niet terug in de lijst. Vreemd.

Dutchmountain

Back