[ comm. trance ] stevy - mixterious

stevy

Ouwe rot
ff weer een stukje waar ik feedback voor nodig heb.

Er was mij even geleden gevraagd om een "commercieel" scooter achtige trance stukje te make voor een of ander filmpje. Met de nieuwe nexus zag ik kans hier simpel wat leuks van te breien.

Hier een stukje, ingekort en de vocal rond 1:00 en 1:20 is verwijdert (ook nog druk mee bezig.. soort van female "scooter" vocal), verder zijn die tussencvocaaltjes eerder probeerseltjes van internet gerukt, worden wss nog wel verwijdert of aangepast.

LINK!

top voor je mening!

gemaakt met nexus sylenth en jp8000.

ps.. track in zn geheel moest tussen 3:00 en 3:30 worden :)

Klinkt lekker. De bas is wat mij betreft een tikkeltje te penetrant. Verder vind ik het gebruik van het pianootje een beetje te simpel, zelfs voor scootertrance 8o)

Haha inderdaad.. het pianootje is iets te simpel.. doet me denken aan apres ski muziek, alleen mist dan de net-niet-zanger die er na zingt :L
Maar je bent zeker aardig op weg!
Ik denk dat als je de melodie van het pianootje iets levendiger maakt door niet steeds dezelfde toonlengte en afstand tussen de noten te houden het al een heel stuk beter klinkt.

Gotta love de nexus:halleluja

het pianotje is zoooooo erg dat het weer een bepaald niveau van coolheid bereikt :P

Evenals die clap..

Je hebt zeker het doel voor deze track bereikt,, go you!

Ah, R U RDY... jij heb zeker ook de vengeance clubsounds:W

hee thx voor je mening. Dit stukje is eigenlijk niks meer geworden kben opnieuw begonnen voor een remix contest.. kzal kijke of ik een deel kan posten, leuwk trackje geworden vond ik zelf, hehe. Zo uit me hoofd is dat piano geluid 1 van de weinige dngen uit de nexus hoor. Die vocal komt van internet.. geloof djsamples.com.. mrja klonk al niet egt lekker op deze manier haha. Iig, bedankt voor je reactie!

Back