Demo

Slipperman

Rooibosje iemand?
Op aanraden van six trak heb ik een demo van me gepost. Ik heb eem moeten inkorten omdat ie 15 minuten was. (Tis gewoon jammen)

heb het een en ander afgemixt tot dit resultaat. Er zaten veel dingen in die ik er uit heb gelaten aangezien het niet echt paste.

Gebruikte gear:
Roland JX 1
Yamaha PSR 70
Emu Emulator 3 (rack sampler. alleen niet de mijne !)
Cubase VST 5.0
Emu soundfont

Demo1.mp3

Nou, na 15 min downloaden kan ik eindelijk luisteren. (ja ik heb een SNELLE verbinding met i-net)

Nou het was het wachten niet waard.

Op zich wel goede geluiden ed, maar er zat echt geen drive in de song.
Op zich is het een leuk arrangement, maar de drums lijken uit een keyboard te komen met steeds hetzelfde loop.

En een beetje eentonig.....

nee, een track die voor de standaard van dit forum onder de maat is.
Maar zeg ik ervij, een goed begin, dus zeker meer maken!

ik ben het niet met bam eens dat er een standaard voor dit forum is

ik vind ook dat de track erg eentoning is
kwa compositie is dit een enkele maat die gedurende 3 minuten herhaald en niet verandert
probeer een verhaal te vertellen met de muziek die je in je hoofd hebt
dit kan een goed basis zijn voor een track

Dank je voor de aanmoediging !

GOed da tik de demo niet heb gepost ! dies 15 min. zo

tis idd eentonig. vind ik zelf ook wel maar 6 trak vroeg of ik iets kon uploaden. Dit is het dus. De rest is nog slechter.

Download is idd langzaam ja. Kom er ook niet 8er. 14 kb/s voor bijna 4 mb.

Of ik verder ga weet ik niet echt. Ik zie wel. Ik kom veels te veel inspiratie te kort. Jammer.

BTW: het is een demo. Niet echt een track. Er kan idd nog van alles omheen gebouwd worden.

klinkt als een vastzittende demo voor een casio keyboard. ik vind het nummer wel erg langdradig en het thema herhaalt zich de hele tijd. ging dit nog 12 minuten zodoor? zelfs als achtergrond muziek vind ik het deuntje iets te irritant om op te zetten. over de kwaliteit kan ik weinig zeggen door deze laptop speakers maar volgens mij is die wel redelijk goed.

ik zou zeggen probeer het nog eens maar dan met wat variatie :)

Ik moet BB gelijk geven dat het na een tijdje wel wat erg veel van hetzelfde wordt. Verder hoorde ik aan het eind nogal wat volume verschillen in de keyboard akkoorden. Hier wat meer aandacht aan besteden, een break invoegen, en wat percussie variatie in/bijvoegen en je hebt een relaxt jazzy nummertje.

Eric

Alle begin is een begin. Wel tof dat je je hebt laten overhalen. :)

Maar met deze setup is het toch tof hoor. Zeker beter dan wat ik toen ik nog die leeftijd (snik) had.
Zit wel de hele tijd om die zware D&B baslijn te wachten hoor. :P

ps.
Chello is weer snel vandaag hoor, tjongejonge wat snel. Kan echt m'n geluk weer niet op.

Back