chielos ... Lid sinds 11 Maart 2003 Berichten 2.890 Locatie delft 8 Maart 2007 #1 wil ik ook nog wel eens proberen. een uit deze reeks xl7, px7, mp7. liefst met meerdere roms erin en uiteraard voor een leuke prijs! greetz, chielos
wil ik ook nog wel eens proberen. een uit deze reeks xl7, px7, mp7. liefst met meerdere roms erin en uiteraard voor een leuke prijs! greetz, chielos
D Deleted member 18007 Guest 9 Maart 2007 #2 Mijn MP7 met 3 roms (2 roms apart verkocht) is voor een 8rlijk lage prijs weg gegaan. Jammer dat het zo`n ondergewaardeerde bak is. Reden dat ik hem wegdeed is dat ik nu analoog sequence.....
Mijn MP7 met 3 roms (2 roms apart verkocht) is voor een 8rlijk lage prijs weg gegaan. Jammer dat het zo`n ondergewaardeerde bak is. Reden dat ik hem wegdeed is dat ik nu analoog sequence.....
mc_kwok Proffessjonel Zeezoogdier Lid sinds 8 juni 2004 Berichten 3.125 Locatie Katwijk 9 Maart 2007 #3 Origineel geplaatst door M01C Reden dat ik hem wegdeed is dat ik nu analoog sequence..... Zie meer... Ah, good 'ol pen en papier dus
Origineel geplaatst door M01C Reden dat ik hem wegdeed is dat ik nu analoog sequence..... Zie meer... Ah, good 'ol pen en papier dus
chielos ... Lid sinds 11 Maart 2003 Berichten 2.890 Locatie delft 10 Maart 2007 #4 Origineel geplaatst door M01C Mijn MP7 met 3 roms (2 roms apart verkocht) is voor een 8rlijk lage prijs weg gegaan. Zie meer... ehmmmm wat is achterlijk laag?
Origineel geplaatst door M01C Mijn MP7 met 3 roms (2 roms apart verkocht) is voor een 8rlijk lage prijs weg gegaan. Zie meer... ehmmmm wat is achterlijk laag?