Mijn Live Optreden Staat Online

spdk

ech wel
Hadiejoo

Ik moest vrijdag 08-11-02 een live optreden doen, DJ Rob en MC Joe (BEAT TO FLOW) waren er, en mijn broers ACESONE en GERONIMO. Ik heb het live optreden hier onder staan, misschien vind je het leuk om het te luisteren.

http://www.dorpzicht.nl/mp3/spdk_live@acesonesbirthdayparty.wav

De feestfoto's staan hier, misschien vind je het leuk om tijden het luisteren, de foto's te kijken :)

http://home.wanadoo.nl/just.daboo/chris/index_main_dorpzpics4.html

Ik hoor het wel, (vermijd luisteren op crispychips boxen)

was een mp3 niet handiger :bekdicht:

Ik ben benieuwd....ga het ff downen ;)

Uuuuuuuh.... Klinkt een beetje als een setje slechte cliché 1993 platen met te pas en te onpas overdreven in gedraaide galm..... :confused:
Daar overheen lult dan nog een Brabantse boer ofzo...

kWeet ut nie. :duivels:

Krizzy de Lonsdale freak :D

Ik vind vooral wat ik op het einde hoorde erg goed. Maar ja de kwaliteit is dermate laag dat het nooit echt lekker uit de verf komt.

Maar dit is wel allemaal 100% live of niet? Volgens mij de enigsten die het nog zo doen qua Hardcore.

Origineel geplaatst door Cozko
Uuuuuuuh.... Klinkt een beetje als een setje slechte cliché 1993 platen met te pas en te onpas overdreven in gedraaide galm..... :confused:
Daar overheen lult dan nog een Brabantse boer ofzo...

kWeet ut nie. :duivels:

Is de wijn in de man.....:duivels:

Ze zouden jou voor straf in een isoleercel moeten zetten met dag en nacht alleen maar hardstyle oude hardcore remixen voor deze opmerking.

Hmmm, je hebt wel een beetje gelijk bikkel. Ik ben een ouwelul en hoor al tien jaar deze sound. Die nu dus blijkbaar alweer 'old school' is. ;)

Ik heb 't geluisterd : ik denk dat je publiek het erg mooi moet hebben gevonden, het is vrij minimalistisch en lekker hard. Ik maak of draai zelf geen hardcore of gabber :) maar wat jij hier maakt is helaas wel weer 1 van zo vele zoals die er zijn/waren, veel ideeen zoals die in 1998 enz. al meerdere malen zijn uitgeprobeerd, komt me allemaal erg bekend voor sommige delen!!!! hoog neophyte en soms attic & styllz gehalte etc. !

Voor een LIVE optreden IN DIT GENRE is het zeker niet slecht, maar als dit luister mixen (m.a.w. platen ) zouden moeten zijn, denk ik dat het niet nieuw is en ook niet de kwaliteit van je grote voorbeelden. Ga vooral door met wat je doet, en probeer misschien kicks te stapelen, om een nog aggressievere sfeer te krijgen die ik hier en daar mis, en probeer uit te kijken met bepaalde reverbs (zie claps, melodielijn aan t einde enz.) probeer ook beter te luisteren naar de boomtown sound waar je zo te horen al veel naar hebt geluisterd ! luister dan dieper dan de bovenste lagen, je zult misschien versteld staan hoeveel daar verborgen zit ! dat geeft ook meteen het verschil weer tussen 'de velen' en de Toppers in dat genre! kijk dus na je basis ook daaronder en zorg dat het daar voor luisteraars ook interessant is...het zal je muziek ten goede komen.

Dan als laatste: wees zuinig op de mensen die kritiek geven, en gebruik alleen die kritiek die je kunt handlen en waar je wat mee kunt ! Hopelijk kun je er wat mee, om het te verbeteren of voor je gevoel te perfectioneren binnen z'n stijl.

Ik heb gebruikt een jomox xbase01, een alesis mmt8, een jp8000, een Touched By Sound Drm1, een Akai s3000xl, een akai mfc 42, twee effectapparaatjes, een spirit folio, een duitse tafel ( = podiumdeel, ik heb er twee) en 1 glas bacardi cola.

Thanx MStudio1, ik zal zeker proberen bassen te gaan layeren en dergelijke. Bedankt dat je zoveel tekst heb ingetypt om mij wat in de goeie richting te helpen, ik heb namelijk niet zoveel helden in deze scene, waar ik het van kan afkijken. Tis allemaal vanaf tape wat die lui doen, tis jammer.

Ik doe dit zo live, omdat wij vroeger (nadat amiga optredens echt niet meer konden) ook vaak "live" gingen vanaf DAT, dit is vrij normaal in de gabberscene, maar ik vind het in en in triest. Dus ik doe er alles aan om te laten zien dat ik het ook anders kan.

Ohja, tis een wavfile met mp3 codec, dus je player ziet em gewoon als mp3.

ohja, Cozko, cool zeg, dat jij 10 jaar deze sound luistert en het nu pas zat bent, jij verdient een lintje en een standbeeld. :)

Laatst gewijzigd:
Bikkel ken je krizzy? Hij heeft de hele avond gefilmd, eeecht een goeie gast!

Origineel geplaatst door Mstudio1
Ik heb 't geluisterd : ik denk dat je publiek het erg mooi moet hebben gevonden, het is vrij minimalistisch en lekker hard. Ik maak of draai zelf geen hardcore of gabber :) maar wat jij hier maakt is helaas wel weer 1 van zo vele zoals die er zijn/waren, veel ideeen zoals die in 1998 enz. al meerdere malen zijn uitgeprobeerd, komt me allemaal erg bekend voor sommige delen!!!! hoog neophyte en soms attic & styllz gehalte etc. !

Voor een LIVE optreden IN DIT GENRE is het zeker niet slecht, maar als dit luister mixen (m.a.w. platen ) zouden moeten zijn, denk ik dat het niet nieuw is en ook niet de kwaliteit van je grote voorbeelden. Ga vooral door met wat je doet, en probeer misschien kicks te stapelen, om een nog aggressievere sfeer te krijgen die ik hier en daar mis, en probeer uit te kijken met bepaalde reverbs (zie claps, melodielijn aan t einde enz.) probeer ook beter te luisteren naar de boomtown sound waar je zo te horen al veel naar hebt geluisterd ! luister dan dieper dan de bovenste lagen, je zult misschien versteld staan hoeveel daar verborgen zit ! dat geeft ook meteen het verschil weer tussen 'de velen' en de Toppers in dat genre! kijk dus na je basis ook daaronder en zorg dat het daar voor luisteraars ook interessant is...het zal je muziek ten goede komen.

Dan als laatste: wees zuinig op de mensen die kritiek geven, en gebruik alleen die kritiek die je kunt handlen en waar je wat mee kunt ! Hopelijk kun je er wat mee, om het te verbeteren of voor je gevoel te perfectioneren binnen z'n stijl.

PPFFFFF Jaques Dacona

Tof gedaan hoor, ik vond vooral de laatste track lekker duister klinken, vette kick ook:okdan:

Back