Mozes-kriebel,
Eindelijk heb ik dan met een paar vrienden de wanden van m'n studiootje bedekt met een paar kuub zware steenwolplaten (150/160 kg/m3) en een paar superchunk basstraps gebouwd
Tip: de platen kon ik voor weinig halen bij Wecal isolatietechniek in Wijk bij duurstede. So far so good...
Nu ben ik bij de volgende stap aanbeland, namelijk het kiezen van de stof waarmee ik de platen ga afdekken. Heeft hier iemand die dit eerder heeft gedaan nog tips ? Ik ben vooral benieuwd naar waar ik op moet letten en waar ik het het goedkoopst kan krijgen.
Groeten,
Daan
Eindelijk heb ik dan met een paar vrienden de wanden van m'n studiootje bedekt met een paar kuub zware steenwolplaten (150/160 kg/m3) en een paar superchunk basstraps gebouwd
Tip: de platen kon ik voor weinig halen bij Wecal isolatietechniek in Wijk bij duurstede. So far so good...Nu ben ik bij de volgende stap aanbeland, namelijk het kiezen van de stof waarmee ik de platen ga afdekken. Heeft hier iemand die dit eerder heeft gedaan nog tips ? Ik ben vooral benieuwd naar waar ik op moet letten en waar ik het het goedkoopst kan krijgen.
Groeten,
Daan