Bass Gepokt en gemazeld Lid sinds 11 oktober 2002 Berichten 10.063 12 november 2002 #1 ..Ik heb thuis telefoonverbinding.. Ik heb geen eigen internet-site... OP mn werk heb ik ADSL... Ik zou graag een track of een gedeelte van een track willen posten maar ik weet niet hoe... :confused:
..Ik heb thuis telefoonverbinding.. Ik heb geen eigen internet-site... OP mn werk heb ik ADSL... Ik zou graag een track of een gedeelte van een track willen posten maar ik weet niet hoe... :confused:
bikkel Everything is on the One Lid sinds 14 november 2001 Berichten 12.723 Locatie Utrecht 12 november 2002 #2 Neem contact op met een van de Modjes, die kan je een username en password geven voor de Song Database.
Neem contact op met een van de Modjes, die kan je een username en password geven voor de Song Database.
OnAcid Slager van Schiedam Lid sinds 6 september 2001 Berichten 4.745 Locatie Schiedam 12 november 2002 #3 Ja, en als je nu in de opties 'Persoonlijke berichten' of 'Toon email' had aangezet, had ik je een berichtje kunnen sturen...
Ja, en als je nu in de opties 'Persoonlijke berichten' of 'Toon email' had aangezet, had ik je een berichtje kunnen sturen...