[NL] NoiZe Electro Festival 13 and 14 april 2007

ik heb me ingeschreven.. nu alleen nog de locatie zien te bemachtigen.. ehmm moet ik dan mailen? naar wie?

Top feest

net wakker zometeen weer die kant op mensen die in de buurt wonen meld je aan en ga

HET IS SUPER :D en wat een weer wat een weer :okdan:

Was weer een prettig gestoord feestje :duivels:

Helaas vonden de buren dat blijkbaar ook, want vrijdagnacht rond een uur of 5 moesten we stoppen van de politie.

Na langdurig testen vonden we een mager compromis voor de zaterdagnacht door alle 10 de baskasten volledig uit te schakelen, de fullrange kasten maar liefst 10dB terug te schroeven en een hipass filter van 60Hz. Kortom: weg power, maar dat is altijd nog beter dan geen feest.

Gelukkig hadden de bezoekers zaterdag zelf genoeg power, want het was wederom een geslaagde avond.

bedankt iedereen en tot de volgende keer!

ja ik dacht al dat de 808 kapot was, maar dat was het dus, de sub kasten...:(
jammer, maar inderdaad beter dan helemal geen muziek. complimenten voor de installatie, klonk stukken beter dan de vorige editie in de villa.

Ut was werkelijk waar geweldig... De weergoden hadden een stukje zomer voor ons gereserveerd in de maand april!
:maffia:

Ik wil niet weten wat er allemaal in die bathtub gebeurd is... Dat water was zooo goor op het einde! :duivels:

Enige liveset die ik heb gezien was van 'volt hierboven en die was dan ook meteen retestrak! Voor de rest falafel gebakken, pasta gekookt, saus gemaakt, broodjes gesmeerd, alcohol vervoerd en meer van dat soort noodzakelijkheden, maar heb me geweldig vermaakt! Op naar de volgende! :D

Oh ja, wel even die foto posten, he 'volt! ;)

volt808.jpg

hehe
Ja, die kon ik ook wel posten, maar 'volt heeft me er nog één laten maken met zijn eigen cam... en die was wat strakker... (en kijkt ie iets helderder op :D)

bedoel je deze ? :D

DSC_0126.JPG

deze zijn ook leuk:

DSC_0019.JPG

DSC_0021.JPG

:D

nog een paar pics staan hier

het mag gezegd worden dat het een super weekend was. veel gezellige mensen, goede muziek en de sfeer was gewoon top. ik kijk al uit naar de volgende editie !

ik ben trouwens erg benieuwd naar de opnames, jammergenoeg kan ik nog steeds niet connecten op de hub. ik heb wel een client, maar op de een of andere manier word ik er steeds vanaf gegooid. dus als iemand de opnames ergens online kan droppen als ze klaar zijn ?

ZOLTAN ! :D

Laatst gewijzigd:
Back