Nieuws van de uitvinder van Jomox

Ik snap geen **** van dat duits, weet iemand wat dat ding precies doet?

Dank u.

Kwijllllllllllllllllllllllllllllll

Kwijllllllllllllllllllllllllllllll

Fuck hee die gast is lekker bezig. Ondanks dat de sunsyn nogal wat mankementen heeft. Maar die resonator zou ik alleen al willen hebben voor de look.

Maar ik denk dat ie wel kikke is 6 stemmig analoog beest :)

heb je de demo al gehoord ? dat klinkt toch nergens naar ?

Klangbeispiel

Nee dat klopt die gast kan echt geen muziek bouwen. maar wel instrumenten. De demo van sunsyn en xbase slaan oook nergens op.

Ingewikkellld..

Ingewikkellld..

Ingewikkeld apparaat. 6 Resonante neuronen.. ahum.. die elk een 24 dB filter hebben, onderling zowel FM als RM (Ring) Moduleerbaar zijn.. en dat in een ster-vorm (dus vanuit elke Neuron naar de 5 anderen.. etc. etc. etc..).

Alles kan zo ongeveer alles beinvloeden.. waardoor er heel veel mogelijk zal zijn.

Maar of je eruit krijgt wat je wilt hebben.. dat is nog maar net de vraag.

Ooh.. als het écht moet..

Ooh.. als het écht moet..

Ik wil me best als vrijwilliger opofferen om me een weekje op te sluiten met zo'n bak.. om te zien wie er als winnaar uit de bus komt (de bak of ik).

that is a beautiful looking piece of equipment!!!!best of luck with it!

Dit ding wordt niet in massa productie gemaakt en kan alleen maar besteld worden bij de maker zelf. Kosten $ 12000. Dat is wel heel erg veel.

Aangezien het de Nationale Oude-thread-omhoog-schop-dag is...

Origineel geplaatst door bikkel
Ik snap geen **** van dat duits, weet iemand wat dat ding precies doet?

Dank u.
De site is inmiddels ook in het engels te belezen! Succes, bikkel!
http://www.jayemsonic.de/homeenglish.html

Komm zu Udo
YogiKakadu.jpg
:D

We have 6 neurons with 6x6 = 36 net connections for one parameter. In order that summation and FM is connected, we have 2x36 = 72 net connections with individual pots for each node

Moet je dat dan tot de vijfde macht berekenen voor het aantal mogelijke connecties ofzo? Zo ja, dan lijkt deze synth me wel heel erg moeilijk en ben ik bang dat mijn avatar er wel heel erg op van toepassing is :D

Origineel geplaatst door Twin-x
Nee dat klopt die gast kan echt geen muziek bouwen. maar wel instrumenten. De demo van sunsyn en xbase slaan oook nergens op.
daar zijn wij ook voor :D

Heeft niemand zo'n ding in Nederland?

Ik zou er wel eens een middagje mee willen spelen.

Die Mp3's klinken nergens naar. Volgens mij is deze sound juist makkelijk na te bootsen met een plugin! Of heb ik het mis?
Vind het klinken als een kapotte synth, dus je kan beter jouw eigen synth wat slopen, dan ben je minder geld kwijt voor een zelfde sound

Back