acid techno

Lekker omdat het live is, maar ik mis wel diepte enzo.

Ik vind het vrij standaard.

Ik zou ook zeker een compressor over de909 zetten die klinkt gewoon te dun.

Ben benieuwd naar je niet live studio producties

waarom een video??
tijdverspilling toch? :confused:

gaat dat lekker zo met een 303 bovenop je 909?

Kan Kritiek heel goed waarderen maar ik vind dit niet niet echt kritisch ...

Video's kunnen nuttig zijn
als je bv naar de video kijkt kun je zien dat dat het vrij lekker gaat ... een TB op een 909 :duivels: tenzij je graag aan de mastervolumes van de toms van de 909 wil draaien ipv de TB,
dan moet hem er zover mogelijk vandaan zetten , blijf je ook nog fit :mega:

@ Marty ,

de studio productie komt er aan.. Deze week gaat mijn label / hoes-werk naar RI en dan wordt Tesla 4 geperst .. Deze zal te koop zijn bij AUM in Den Bosch .

feit is da we je niet kunnen beoordelen op de klank ofzo

is gewoon een fijn filmpje..

ben benieuwd naar muziek van je!

ik zeg lekker hoor! nog wat 727 shakers en wat shuffle en locomotief en het rockt de pan uit!

ben niet boos hoor . ...

damn zou die shakers graag hebben gehad. Had wel een 707 ooit . Zal het meer met de 808 moeten doen . die zit ook in het filmpje maar hij draait slechts nonstop twee loops .

Origineel geplaatst door milka
Kan Kritiek heel goed waarderen maar ik vind dit niet niet echt kritisch ...

Video's kunnen nuttig zijn
als je bv naar de video kijkt kun je zien dat dat het vrij lekker gaat ... een TB op een 909 :duivels: tenzij je graag aan de mastervolumes van de toms van de 909 wil draaien ipv de TB,
dan moet hem er zover mogelijk vandaan zetten , blijf je ook nog fit :mega:

@ Marty ,

de studio productie komt er aan.. Deze week gaat mijn label / hoes-werk naar RI en dan wordt Tesla 4 geperst .. Deze zal te koop zijn bij AUM in Den Bosch .

potverdorie.. zijn die andere tesla platen ook van joe dan ??

die ene hele holle plaat... met zo'n melodietje van "auw... auw... auw..." :D

met zo'n plaatje erop als jij als avatar heb...

:bekdicht:

mooie plaat vink dat :okdan:

yups ,

die zijn van mij ...

de laatste ( met mijn avatar ) vind ik zelf meer de techno richting in gaan , de volgende release gaat weer iets industrieler klinken .

Hoi,

Ik heb je video bekeken en ben wel onder de indruk....je bent in ieder geval een stuk verder dan ik daar ik nogal wat moeite heb met het ontwikkelen van een loop tot een nummer.

Hoe dan ook....je kan tegen kritiek, zo is hierboven te lezen, dus laat ik een (constructieve) duit in het zakje doen, hopend dat dit niet in allerlei scheldpartijen ontaart ;)

Ik heb op youtube naar wat andere filmpjes gezocht en zo kwam ik dit tegen:

acidlab

Op de een of andere manier vind ik de muziek in dat filmpje een stuk sterker.

Het komt denk ik, omdat er in jouw filmpje weinig variatie zit. Je speelt leuk met verschillende ritmes, maar de main melody is aan het einde van je filmpje nog hetzelfde. Als er nu nog wat afgewisseld wordt met verschillende melodieën door elkaar, maar het totale aantal is klein en de variatie ontbreekt. Dat maakt het geheel wat vlak en reeds na een minuut niet bijster interessant. Toen ik je filmpje voor het eerst zag, dacht ik na één minuut: "wanneer ga je nu eens wat doen?, wanneer komt die uitbreiding, die verrassing?" maar het kwam niet.... Het heeft potentie, maar er zit te weinig opbouw in om de aandacht vast te houden...

De figuur in het filmpje uit mijn link zet in mijn ogen iets neer waar veel meer variatie in zit en wat veel meer energie uitstraalt. Dat ik de loops beter vind is wellicht een kwestie van smaak, maar het aantal loops / melodieën en de variatie en vooral opbouw die hij erin legt vind ik veel sterker.

Ik hoop dat je er iets mee kunt.....voralsnog ben ik jaloers op jullie beiden :mega:

groeten,

Merlin

Back