[Gespot] Elka Synthex, TR-909

Crossroad is wel ok. Hij is momenteel z'n studio aan het ver- bouwen/patsen.

Origineel geplaatst door krz
Crossroad is wel ok. Hij is momenteel z'n studio aan het ver- bouwen/patsen.

Yep, aardige gast! Lijkt me ook iemand die zuinig is op de spullen.
Is mij een JX3p helemaal met de trein (van R'dam naar Venlo) komen
brengen voor een kleine vergoeding.

equate

Hey, de advertentie is weg. Betekent dit een hele blije Synthiaks?

Ik hoop het van harte, echt een wereldbak die Synthex :okdan: Al was het maar voor de originele Jarre "Laserharp"-sound! En die super 'silky' strings om je vingers bij af te likken. :{ :{ :{

Origineel geplaatst door synthiaks
Donderdag haal ik hem op:)

:biertje:

Vraag gelijk of ie lid wil worden en voortaan z'n koopjes eerst op het synthforum wil gooien?*D

Dat zou lache zijn want hij bied geregelt dingen aan op mp.nl en volgens mijn ook zn 2 de 909 :)
en gefelie met je nieuwe bakkie :)

Al was het maar voor de originele Jarre "Laserharp"-sound!
Toch moeten we volgens mij met de Virus C ook dicht in de buurt kunnen komen van die sound hoor Mike.

Rob is een fijne kerel. Hij heeft destijds mijn Pro-One overgenomen.. en hij is hier pas weggegaan na een halve dag freaken.. echt top!

Origineel geplaatst door ZmokE

Toch moeten we volgens mij met de Virus C ook dicht in de buurt kunnen komen van die sound hoor Mike.

Ik hoop dat ik hem vandaag eindelijk eens kan gaan ophalen :{

Overigens heb ik die Synthex Laserharp sound op m'n Supernova nagemaakt. Dat is denk ik een van de weinige synths waarop je deze sound goed kunt namaken omdat je je sync traploos kunt indraaien. Maar ehm, ik heb dus ooit een Synthex mogen bespelen bij een vriend en er gaat niets boven 'the real thing'. :)

Maar ehm, ik heb dus ooit een Synthex mogen bespelen bij een vriend en er gaat niets boven 'the real thing'.
Oh nee, dat zal vast wel zo wezen.
Maar ik heb een preset op de Indigo welke al aardig in de buurt komt van "De Harp".
Welke "c" heb je besteld trouwens?

Back