• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Div. apparatuur te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

jovan

Nieuwkomer
Hoi iedereen, ben net via een tip op dit forum gekomen, .. ziet er gaaf uit voor de music freax.
Ik heb wat spullen te koop en wil gelijk van de gelegenheid gebruik maken om deze aan te bieden.

ik heb te koop:

Akai s3000xl sampler met 32 MB en 10 outputs . ........................500 euro
Akai s5000 met 128 MB en 16 outs en een USB board. 1600 euro (zonder outputs en usb board 1175, <zijn net nieuw>
Een Digitech S100 en een Behringer Virtualizer Pro (multifx's) .. ...75 euro stuk
Panasonic SV3800 Prof. DAT recorder ... ...675 euro
Mackie CR1604-VLZ .. .700 euro

Spullen zijn te koop maar ook te ruil, ik zoek bijvoorbeeld een JP8080, MS2000R, Super Nova en een Lexicon MPX1

Groeten, Alex

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back