Bert van de Grift herinneren

Allert

Sonar Traffic
Hoi,

Vanavond vieren wij vanaf 20.00 in Ekko dat het leven van Bert mooi was.

Carlton, DNA, Drifter, Bong Ra, Radar, Maurice, Safri, Eric Cycle, Miss Bunty, Allert, Bits and Pieces, LB Back, Catharina 2.0, Vj-Blicker & Dj-Redhead

Ik zal wat proberen live te doen zonder enige voorbereiding, gewoon wat lege zut in m'n auto gegooid.

(Een machinedrum, een drumstation, een p3, een nord rack 2 een a-station, echotje, galmpje en een behringer mixertje...)

Kom ff langs, het is gratis. Donatie voor Ekko mag.

Duurt tot een uur of 2 denk ik...

Groetjes,
Allert

Attachments

• human beings 2 lola 2000.jpg
    human beings 2 lola 2000.jpg
    160,7 KB · Bekeken: 82
Origineel geplaatst door machine
was een mooie set allert.

misschien was het kenmerk van "jullie" ding
maar ik hou zelf niet zo van die lompe 909 beats
wellicht een passendere beat zou je set naar extatische hoogte gebracht kunnen hebben
je merkte misschien zelf dat iedereen begon te juichen als je de beats af-en-toe weg liet.

verder... super mooi!

dat zal toch weer smaak zijn denk ik, voor mij begint het feest past zodra die 909 beat er weer in komt, Stampeee

misschien ff allert vragen waar ook weer die link is ,..hun cd humanbeings
stat ergens online = een liveset uitgebracht op cd toen cd net nieuw was
top setje hooooor :D

shit, ik voelde mij niet lekker gister, ik had graag willen komen.
de laatste tijd draai ik ook veel human beings nummers in de chill out, word goed op gereageerd in het algemeen

..
eerder subtiel en melodisch met een lompe beat eronder
..

:) Klinkt interessant!! Vooral dat lompe beat gedeelte!

het was ook leuk om al die afgedankte utrechtse dj's en artiesten weer eens aan het werk te zien.
carlton... mijn god wat was hij weer slecht aan het draaien
dna helemaal vol van zichzelf draaide hij enkel zijn eigen uitgebrachte platen waarna de dansvloer als vanouds leegliep.
alleen zero-one draaide onder z'n pseudoniem safri een frisse set met inheemse invloeden
en miss bunty!!! die kan echt niet meer... mijn god wat ziet die er uit!!!
owja... drifter draaide aan het eind van de avond ook een goeie set alleen meer geschikt voor een volle dampende zaal... toch werd het door de enkeling op de dansvloer wel gewaardeerd. over bong-ra zullen we het maar niet hebben.

ik heb me vermaakt

:okdan:

MMM ASJE ZEGT DAT BONGRA NIET UITMAAKT ,..DAN WEET IK WAARJE VAN HOUDT ,....
[wist niet trouwens datbong iets met de "ouwe garde"te maken/te kennen had ...]

bong ra is toch eg heeeeeeeeel bekend in zn eigen groepie / style dinges...

net niet mijn ding wel fatt voor festivalls
wdb bong rookt!! harder dan de douwe egberts haha in utregt

maar voor iedereen die reageerdt en niet human beings ken check hun muziek ,..das wat mij aan t dansen kreeg in t begin ,..de rest ,...m human beibngs ,..mwhaaaaaa...

iig die cd [blieptr. help ff] weet niet hoe die heet
die is eg goed ,..zelfd nu nog is gemaakt met live equipment al hoe orbital optradt toen ,..live sequences,..en meer eng run & vlieg werk ,...

ikzal niet zeggen dat hun de grootste dj/acts waren uit hun tyd uit utrrecht maar human beinbgs was vroeg ,..en volgensmij ,..in de goede tyd toen tech no nog met een ch geschreven werdt:D

allard respect! je rack rock nog wel - maar rolled niet soo veel meer these days
:halleluja :engel:

qa mijn mening was de oude vloer [sorry freek !!!! 03030303030 en meer 030] eg dikk ]
dna voor t uds tydperk!!
Ratski & bassj ,...bolle sjon rappen over acid
dat waren toen de ...acid feesjes in ut.

toen acid nog gedraaid werdt niet uit retro,...maar uit xperiment !
:halleluja
on topic ; daar ken ik human beings van ; dawas best ok ,...toen

allard drop[ ff die link 4 who dont know ,...met die live cd van jullie toen ]
4 all you who dont know
utreg bracht best door de jaren heen erg ok muziq uit ,...varieren van sp23/urban dance squad/bbonobo idd / persoonlijk vindt ik ......c mon kipsky erg ok!!!!

oja slechte dj sjom mc kaay haha
sorry sjonnn

Laatst gewijzigd:
was de bedoeling wat teditten ,..maar helaas te laat ,..[machine sorry]...
:stupid

Zie net pas dat er reacties op dit bericht waren. Tjonge!

Luister naar veel human beings dingen op http://www.bertvandegrift.nl (Niet allemaal tegelijk aub), wat we makkelijk konden vinden gemaakt door Bert (dus oa ook alle Human Beings cd dingen) zijn hier op te vinden.

De live CD in kwestie heet They Live.

Onze werkwijze van destijds leek idd opvallend veel op die van Orbital (los van elkaar ontwikkeld). We hebben btw nog eens voorprogramma Underworld gedaan in Tivoli :)

En bedankt voor de complimenten ookal kan ik de oorspronkelijke post niet meer zien.

Back