Origineel geplaatst door machine
het was ook leuk om al die afgedankte utrechtse dj's en artiesten weer eens aan het werk te zien.
carlton... mijn god wat was hij weer slecht aan het draaien
dna helemaal vol van zichzelf draaide hij enkel zijn eigen uitgebrachte platen waarna de dansvloer als vanouds leegliep.
alleen zero-one draaide onder z'n pseudoniem safri een frisse set met inheemse invloeden
en miss bunty!!! die kan echt niet meer... mijn god wat ziet die er uit!!!
owja... drifter draaide aan het eind van de avond ook een goeie set alleen meer geschikt voor een volle dampende zaal... toch werd het door de enkeling op de dansvloer wel gewaardeerd. over bong-ra zullen we het maar niet hebben.
ik heb me vermaakt
MMM ASJE ZEGT DAT BONGRA NIET UITMAAKT ,..DAN WEET IK WAARJE VAN HOUDT ,....
[wist niet trouwens datbong iets met de "ouwe garde"te maken/te kennen had ...]
bong ra is toch eg heeeeeeeeel bekend in zn eigen groepie / style dinges...
net niet mijn ding wel fatt voor festivalls
wdb bong rookt!! harder dan de douwe egberts haha in utregt
maar voor iedereen die reageerdt en niet human beings ken check hun muziek ,..das wat mij aan t dansen kreeg in t begin ,..de rest ,...m human beibngs ,..mwhaaaaaa...
iig die cd [blieptr. help ff] weet niet hoe die heet
die is eg goed ,..zelfd nu nog is gemaakt met live equipment al hoe orbital optradt toen ,..live sequences,..en meer eng run & vlieg werk ,...
ikzal niet zeggen dat hun de grootste dj/acts waren uit hun tyd uit utrrecht maar human beinbgs was vroeg ,..en volgensmij ,..in de goede tyd toen tech no nog met een ch geschreven werdt
allard respect! je rack rock nog wel - maar rolled niet soo veel meer these days
qa mijn mening was de oude vloer [sorry freek !!!! 03030303030 en meer 030] eg dikk ]
dna voor t uds tydperk!!
Ratski & bassj ,...bolle sjon rappen over acid
dat waren toen de ...acid feesjes in ut.
toen acid nog gedraaid werdt niet uit retro,...maar uit xperiment !
on topic ; daar ken ik human beings van ; dawas best ok ,...toen
allard drop[ ff die link 4 who dont know ,...met die live cd van jullie toen ]
4 all you who dont know
utreg bracht best door de jaren heen erg ok muziq uit ,...varieren van sp23/urban dance squad/bbonobo idd / persoonlijk vindt ik ......c mon kipsky erg ok!!!!
oja slechte dj sjom mc kaay haha
sorry sjonnn