• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Akai Sampler s3200

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

FHL

Stamgast
te koop: Akai Sampler s3200

dsc00069cl5.jpg

dsc00073qq9.jpg

Foto van display:
dsc00077je3.jpg

In goede staat. Dit is een van de dikst klinkende samplers volgens velen. Intern is deze sampler nagenoeg identiek aan de beroemde MPC3000.

Ik heb er gisteren een nieuwe display ingezet (folie vervangen). De oude was eigenlijk nog wel redelijk, maar ik had nog een nieuwe folie liggen waar ik toch niets anders mee kan.
Er zit 32 mb intern geheugen in. Daarmee kan je ongeveer 120 seconden aan samples opnemen in stereo formaat.

Lijst met de features:

The S-3200 is based on the S3000 (and compatible with files created on the S3000) but adds a Digital filter expansion board, Digital I/O, SCSI and SMPTE interfaces.

features:
32 voice polyphony.
16 Bit, 44.1 or 22.05 kHz Sampling, 8MB to 32MB, capacity up to 255 samples.
2 x LFOs.
Digital moving low-pass filter (VCF) -12 dB/octave with resonance.
2 x Digital Envelope Generators (VCA).
50 x effects (Echo, Delay, Chorus, Pitch Shift, Reverb).
3.5-inch 2HD/2DD floppy disk.
Hard Disk Recording supported.
SCSI interface.
MIDI interface.

De volgende opties zijn geinstalleerd (ik weet niet precies of het standaard is, in deze zit het iedergeval):
AES/EBU Digital In/Out.
SMPTE Reader/Generator.
Digi in-/ out

prijs: 375euro.
Hij is werkend te zien en op te halen in Utrecht.

Reacties kunnen via GB (of mail)

Attachments

• dsc00073.jpg
    dsc00073.jpg
    16,7 KB · Bekeken: 171
Last edited by a moderator:
Bericht door een moderator:
Plaatjes even gefixt: Hotlink for forums (1) was degene die je moest hebben :)

Een verlaging van 50 euro

Nu 325 euro

...volgens mij een erg nette prijs voor deze mooie sampler.

Nog wat weinig reacties.
Toch is de prijs is erg netjes en de sampler zelf ook.

Vandaag komt ie ook op marktplaats te staan.

275 :W

ik heb inmiddels een bod van 200 euro op marktplaats, dus daaronder bieden is zinloos.

250!!

voor weinig geld heb je de best klinkende sampler die er is. Mij is het wat teveel omdat ik nog 2 andere samplers heb....maar onder de 250 gaat ie niet weg. Zo graag wil ik er nou ook weer niet vanaf ;)

Ruilvoorstellen zijn ook welkom...bijvoorbeeld: E-mu Mo'Phatt, SP404, compressor etc.

+ elk bod boven de 200 euro neem ik in overweging :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back