[track] Phynn - Elektron

Lekker plaatje.:D

Waarmee gemaakt?
Heb alleen het idee dat de balans niet helemaal klopt. Volgens mij is dat vocoderloopje wat te hard (aan de linkerkant).
Nou, ik weet het bijna wel zeker...;)

Ik vind het echt leuk...niks meer aan doen. Behalve misschien goed laten masteren ofzo.

Het is gemaakt met Reason 2. Dit nr was meer om te experimenteren met de stijl. Hij is dus ook nog niet goed afgemixed/gemastered, moet ik nog even doen. Weet je zeker dattie links te hard is, dat "elektron"? Hoor hem hier rechts harder namelijk...

ik vindt hem erg lekker ik vind het vocoder loopje eigenlijk wel goed

Origineel geplaatst door Finne
Weet je zeker dattie links te hard is, dat "elektron"? Hoor hem hier rechts harder namelijk...

Links, voor de kijker/luisteraar rechts. Maakt toch niet uit. :D

Ik heb een koptelefoon op vandaar dat ik het misschien wat beter hoor. Zag het ook aan me mixer.

Weinig variatie te bekennen, behalve 2 maal de loop weggehaald...

Die jungle-loop is trouwens nogal standaard maar dat is MIJN mening...

Ik vind het een lekker plaatje, net als die vorige. Jij bent goed bezig ;)

een leuke track maar af en toe vind ik t hoog in die drumbreak beetje naar schel

k mis een beetje bas heel eerlijk gezegd.. als luisteraar dan.. maar dit ken ook aan de computerboxies leggen waar ik nu op luister.. voor de rest klinkt ie best geinig.. :)..

ik vindt dat deze track wel lekker klinkt maar inderdaad een beetje meer variatie had wat mij betreft ook wel gemogen, ik vindt het vocoder loopje op sommige stukjes net iets te lang doorgaan en dit geld ook voor de breakbeat die er achter zit net iets te weinig variatie.. misschien als je het deuntje een beetje inkort is het zeker een coole track.. maar dit is puur mijn mening..

greetz 8)

Back