Virus-B Rack ears

Status
Please reply by conversation.
Hee lache man... ik heb nadat Michy bij starstylers wegging nog met haar samengewerkt voor haar soloplaat als opvolger. Is uiteindelijk niet veel (ofwel helemaal niks) geworden.

Als ik van iemand die rackoren kan lenen een weekje kan ik kopies laten maken voor rond de 50-75 euro. Maak hier dan geen winst oid dergelijks op, dus als het minder is dan is de prijs ook minder.

Origineel geplaatst door Terracide
Als ik van iemand die rackoren kan lenen een weekje kan ik kopies laten maken voor rond de 50-75 euro. Maak hier dan geen winst oid dergelijks op, dus als het minder is dan is de prijs ook minder.

Damn, als ik toch een staalbedrijfje had had ik er ter plekke 100 laten maken! Ik geloof je absoluut als je zegt dat het jou 50/75 euro kost, maar een plaatje staal snijden en in een vorm buigen hoeft toch niet zoveel geld te kosten?

Er zijn toch ook 19" frames met een lade erin waar je hem evt in zou kunnnen leggen? Of is hij met houten zijpanelen breder als 19"?

Origineel geplaatst door Ethereal
Er zijn toch ook 19" frames met een lade erin waar je hem evt in zou kunnnen leggen? Of is hij met houten zijpanelen breder als 19"?

Nee net niet... incl houten zijpanelen is 'ie bijna 19" maar dus net iets te breed om in een "lade" te kunnen leggen die op zijn beurt weer in een 19" rack past. Het zou wel kunnen, maar dan komt de virus wel vrij diep in je rack te hangen en dat ziet er niet echt mooi uit.

Ja sorry, het oog wil ook wat zeg ik altijd. :)

@Terracide:
Dit hoeft volgens mij echt geen 50-75 euro te kosten hoor... een plaatje staal laten buiten en wat gaten boren kan volgens mij wel voor onder de 25 euro. Beetje zwarte lak erover en klaar!

Als je dit echt wilt gaan doen en het komt op een beetje fatsoenlijke prijs uit, dan ben ik je koper, maar dat moet dan wel op redelijk korte termijn gebeuren! Zeg maar in de orde van 1 week en niet in de orde van 3 maanden, want zo lang kan ik echt niet meer wachten!!! 8)

Ik laat het ook doen door een soort smid. Die prijs is wat ik geschat heb, na overleg met deze man. Maar het ligt er ook aan natuurlijk hoeveel er worden gemaakt. En omdat ik dus nog niets te laten zien heb om na te maken is het lastig om een precieze prijs te noemen. Kijk .. als het goedkoper is, dan wordt deprijs goedkoper. Maar je moet rekenen op deze prijs en als het minder is dan hebben we geluk!

guys ander vraagje. Ik heb een Virus C met de begeerde rackbeugels gelukkig alleen mis ik nog het 1U plaatje erboven van Access.
Worden deze nog wel gemaakt? of zijn deze plaatjes net zo'n drama als de rackbeugels?

:confused:

Attachments

• virus.jpg
    virus.jpg
    33,6 KB · Bekeken: 72
Origineel geplaatst door deniax
Worden deze nog wel gemaakt? of zijn deze plaatjes net zo'n drama als de rackbeugels?

DRAMA!!! ;{

:stupid

Ok... ik heb het opgelost!

Ik heb niet de originele rackmount kit gekocht, want er was gewoon amper aan te komen, of ze vroegen er teveel geld voor.

Toevallig had ik nog een oude 19" hub liggen met rackbeugels.
Ik heb de bodemplaat van m'n Virus eraf gehaald. De houten zijkantjes komen dan mee. Deze kun je vanuit binnenuit losschroeven. Ze zaten ook nog eens vastgelijmd, dus met een schroevendraaien er tussen zitten porren en toen kwamen ze los. De beugels van de oude hub erop geschroefd met de juiste schroefjes en moertjes (even bij de metaalboer gehaald) en zie hier het resultaat:

IMG_6586.JPG

IMG_6588.JPG

IMG_6591.JPG

Ik weet het... het kan mooier dan dit, maar ik ben in ieder geval al heel tevreden met dit (gratis) resultaat!!!

Markktplaats, Advertentienr.:9548915313

Rackmount voor Virus A tabletop module. Volgens mij past hier ook de Virus B module in, maar geinteresseerden checken dat beter zelf nog even.

In nieuwstaat. Deze rackmounts zijn zeer gewild en worden weinig aangeboden. Maar ik heb mijn Virus A niet in het rack hangen, dus deze mag weg.

Vaste prijs. Ophalen in Amsterdam C.

weggos.

Kan iemand gewoon niet even de maten opnemen van zon rackmount en ff foto erbij?

Status
Please reply by conversation.
Back