303 voor de egte liefhebbert!

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
van de roland king [wat een geld 1550.- wel in beste staat ooit]
op MP onder kopje synthesizers ,...Advertentienr.:8267713313

Te koop Roland TB-303 Bas Line, weinig gebruikt. In zeer mooie staat.

Inclusief:

- Adapter
- Roland TB-303 draagtas
- Roland TB-303 Owner's Manual
- Roland TB-303 Nederlandse handleiding
- Roland TB-303 Chord Shift Scale nog in verpakking (zeer exclusief)
- Roland TB-303 Originele prodedure table card (zeer exclusief)

Ja, wat moet je hier nou nog voor zinnigs over zeggen.......

Voor dat geld koop je tegenwoordig ook een Andromeda in zeer goede staat, ik heb ze voorbij zien komen. Of een MKS-80 + programmer om maar wat te noemen. Ik weet; 't is appels met peren vergelijken maar het zet je wel aan het denken.

Ik had altijd graag nog een 303 willen hebben, echt waar, maar het zal er niet meer van komen op deze manier :)

wat een prijs zeg, als ik dat er voor moest vragen gooide ik hem ook lekker anoniem op mp :D

komaan laat ons de prijs van een bliepacid ding tot belachelijke hoogten opvoeren

I say: BASSLINE

Been there... done that...

303 is érg leuk, maar om nou 1000 euro of meer voor zo'n plastic one trick pony neer te leggen... nee... voor 1000 tot 1500 eypootjes kun je echt heel leuke dingen kopen die het gemist van de (toch wel lekkere ;)) 303 sound goedmaken.

-C-

thangt er helemaal vanaf wat voor 30 je wil maken ,..?
ben je purist en hebbie een sh101/202 en nog een 808 om een kleine liveset te doen ,..leuk
wil je obscure acid maken ,...denkje een egte nodig te hebben ,...not
de vetste acid laten werden bepald dootr manier vanprogrammereen ...en niet t org.
een syntecno/acidlab / die andere duitse met de juiste fx tube distortion/ bbd delay instant undergroungresistenceen oldskool acid

pure waanzin dit boven de 1000000000 eu

kmis mn syntecno

eg

Ik heb de mijne gekocht bij The Music House voor 800 euro's.
Das een mooi prijsje dacht ik.
Het is wel een afgeragd ding.
Er zitten ondertussen ook een aantal mods op: Midi in en uit, VCO uit, VCF cv in en VCF audio in. Ik heb ook de meeste DevilFish mods geprobeerd, maar die vind ik niet zo goed klinken.

Ik ben nu aan het sparen voor een 2e.
1000 euro als het een mooi beestje is.

Back