Korg TR-rack CC lijst

Ethereal

Instant Fuck-up
Ik ben hier dus naar op zoek, een lijst van welk CCnummer welke parameter aanstuurt! Kan deze dus niet vinden via google, en ook de manual biedt geen uitkomst... Heb al de standaard CC's geprobeerd, maar de cutoff en resonance reageren hier niet op... Wil het beestje aan gaan sturen met een midi-controller namelijk!

Iemand een lijst of link met de parameters en bijbehorende CC-waardes? Dank ende hulde! :okdan:

Enneuh.. Weet iemand hoe je het OS van de TR-rack kunt updaten via de MIDI-poort? Heb een update gevonden, maar die gaat alleen via een seriele poort :erm:

Pff, jij hebt uberhaupt een update gevonden, daar ben ik nog niet eens ;)

Misschien even kijken of Korg NL nog een To-Host kabel heeft liggen (zo heette die volgens mij, de XP-30 had ook zo iets).

Origineel geplaatst door Yoozer
Pff, jij hebt uberhaupt een update gevonden, daar ben ik nog niet eens ;)

Misschien even kijken of Korg NL nog een To-Host kabel heeft liggen (zo heette die volgens mij, de XP-30 had ook zo iets).
Ghehe, ZO graag hoef ik niet up te daten hoor, hehe, maar als dat gewoon via MIDI had gekund was dat wel ok geweest... Thanks iig! En de update kun je vinden op http://www.korguksupport.co.uk/page.cfm?pageid=403! :okdan:

Nu nog een cc-lijstje, ben ik weer helemaal blij en kan ik mijn BCN44 aan het werk zetten :)

Het gaat me voornamelijk om de CC-nummers van de resonance.. Cutoff heb ik al, net als attack en release, maar een volledige lijst zou het allermooiste zijn! Ben ook nog op zoek naar een manier om met de drukknoppen van de BCN44 naar de volgende preset te wandelen...

Back