JRR Shop in de USA

JimmySX

Hangend lid
Heb hier via eBay 2 Audio Technica's AT 4050's gekocht voor $499 per stuk + gratis verzending naar Nederland via FedEx. Had de mics binnen 3 dagen in mijn bezit. Ze hebben ook een winkel en geloof me, het scheelt enorm met de winkels hier. De service is top net als de communicatie. Voor mij een aanrader!!!
http://www.jrrshop.com/

idd ik heb al een paar dingen gekocht in een winkel in Italie,al van de eerste aankoop werdt ik bedient als een koning via mail dan...,de verscheping kost eigenaardig niet meer als hier en even snel!

Zelfs voor vraag naar info ,ongelooflijk dat het zo ver moet zijn...

gewoon op en top first class service.

Origineel geplaatst door elektrovolt
hier wordt gewoon BTW en inklaringskosten over berekend, neem ik aan ?

zelfs dan behoorlijk goedkoop :)

Ehhh...nee niet echt. Heb betaald via Paypal en het pakje is afgeleverd door de FedEx-dame en ik heb niets meer hoeven betalen. Geen BTW of invoer-rechten. Dus $998 voor de 2 mics, dat was het. 8)

Origineel geplaatst door elektrovolt
:maffia:

kan natuurlijk zijn dat je mazzel heb gehad... misschien even afwachten ? kan zijn dat er een naheffing komt...

Ja, FedEx zal niks illegaal doen, dus die zullen gewoon de vrachtbrieven bij de douane ingeleverd hebben. Dus afwachten wat die er nog mee gaan doen...

Douane of belastingdienst was toch aan het staken of zo?

Die hebben dan helemaal geen tijd voor dat soort 'onzin'. ;)

Yep volgens mij is hij er vanaf. Normaal krijg niX vooraleer je deze erbij betaald hebt, enfin hier in B toch.
Maar heb ook al geluk gehad, zonder tax/btw. ---->:Z

Als je BTW en invoer heffing moet betalen, dan moet je dat betalen bij aflevering. Anders krijg je het pakketje niet. Een na-heffing bestaat in dit soort gevallen niet.

Ik heb ooit eens begrepen dat ong. 20% van de paketjes wordt onderzocht. MAW, je hebt een kans van 1 op 5 dat je een extra rekening krijgt gepresenteerd bij de aflevering.

gefeliciteerd (succes) met je aankoop!

gr,
Marc

Origineel geplaatst door mavn
Als je BTW en invoer heffing moet betalen, dan moet je dat betalen bij aflevering. Anders krijg je het pakketje niet. Een na-heffing bestaat in dit soort gevallen niet.

Ik heb ooit eens begrepen dat ong. 20% van de paketjes wordt onderzocht. MAW, je hebt een kans van 1 op 5 dat je een extra rekening krijgt gepresenteerd bij de aflevering.

gr,
Marc

Da's nog zo'n slechte kans nog nie. Dat biedt ruimte voor bestellingen in de toekomst!!! 8o)

hmm... tot nu toe heb ik over elk pakket van buiten de EU btw en invoerdinges moeten betalen...

maar dan nog, het lijkt me een prima zaak, en al komt er eventueel iets bovenop, dan zijn de prijzen nog de moeite waard (de meesten dan):)

Ja de rekening komt nog wel, duurt meestal wat weken.
Komt er toch nog 19% bij... das jammer.

Met Fedex komen mijn pakjes sinds een paar jaar helaas nooit meer 'ongehinderd' door de douane. Meestal na 3-5 weken ploft er een envelop met acceptgiro erin om de BTW + invoerrechten te betalen. Voorzichtigheidshalve moet je je dus nu nog niet rijk rekenen.
Via TNT en soms(?) UPS moet je aan de deur bij aflevering betalen.
Sinds 2005 gaat het zo, daarvoor was "juichen of huilen" :)

Henk

Even off-topic maar te leuk om niet te vermelden. Op de homepage van JRRshop staat Blue Ball in de aanbieding met zeer indrukwekkende specificaties:
  • ...
  • Output Impedance: 50W
  • Recommended Load Impedance: 2kW
  • ...

50 Watt en 2 kilowatt :D De website gebruikt gewoon de iso-8859-1 charset dus daar kan het niet aan liggen. Foutje ;)

Goed en dan nu weer terug naar het serieuze werk.

Ik heb ook eens wat bij JRR shop besteld, een Mackie Bog Knob voor 299,-. De prijs is dan ex. BTW, maar ik kreeg na na een paar weken een naheffing van Fedex van 37,- invoerrechten. Dus zeker iets om rekening mee te houden bij aankopen buiten de EU.

Origineel geplaatst door mavn

gr,
Marc

volgens mij moet je altijd de waarde opgeven als je iets internationaal verstuurd .. zeker vanuit de states moet je internationale vrachtbrieven toevoegen .. kijk maar op de verschillende sites

volgens mij is jou voorbeeld ook alleen van toepassing als de waarde die opgegeven is niet overeenkomt met wat erin zit .. als er dus op staat dat het mics zijn van 1000 dollar dan wordt daar gewoon btw en invoer overgeheven .. hoeven ze het pakketje niet voor te openen ..

staat er op 10 euro en is het een grote doos dan willen ze het 1 op de 5 open maken ... maar dan ben je volgens mij ook niet verzekerd ..

iets in die trant is het ..

Nou in dat geval ga ik het wel zien over een paar weken. Ik laat me verassen ;)

Origineel geplaatst door JimmySX
Nou in dat geval ga ik het wel zien over een paar weken. Ik laat me verassen ;)

en ach, het is voor de goede zaak.

Origineel geplaatst door MadR
volgens mij moet je altijd de waarde opgeven als je iets internationaal verstuurd .. zeker vanuit de states moet je internationale vrachtbrieven toevoegen .. kijk maar op de verschillende sites

volgens mij is jou voorbeeld ook alleen van toepassing als de waarde die opgegeven is niet overeenkomt met wat erin zit .. als er dus op staat dat het mics zijn van 1000 dollar dan wordt daar gewoon btw en invoer overgeheven .. hoeven ze het pakketje niet voor te openen ..

staat er op 10 euro en is het een grote doos dan willen ze het 1 op de 5 open maken ... maar dan ben je volgens mij ook niet verzekerd ..

iets in die trant is het ..

Ok.....

I stand corrected......

Back