Sherman FB 2 op MP

Hooihuis

Acta est fabula
Ik kan even geen linkje plaatsen maar dan zo maar....

Op Marktplaats staat nu een Sherman Filterbank 2, in goede staat voor maar 275 euro. Dat is erg goedkoop dus sla je slag (zelf heb ik er al een anders had ik echt wel gereageerd).

Ik zie helemaal niets? Toch goed gezocht! :confused:

De enige die ik zie kost 500... :(

Origineel geplaatst door Hanz
Ik zie helemaal niets? Toch goed gezocht! :confused:

De enige die ik zie kost 500... :(

Je hebt gelijk, vreemd......is denk ik al weer verwijderd. Stond onder de categorie "effecten"; was met foto en voor een vaste prijs, dus ik denk dat iemand supersnel gereageerd heeft. Af te halen in Den Haag geloof ik.

DAT IS............

Een verdomd nette prijs voor een FB2, daar zal iemand gelukkig mee zijn!!

Hoop nit dat dit weer de tendens vormt voor de prijs in het algemeen, kan me sowieso niet voorstellen dat je makkelijk zovee verlies pakt op een dergelijk product. Voor 350 euro had hij 'm ook binnen 10 minuten verkocht namelijk! En voor 400 ook nog redelijk snel......vreemde prijsstelling.

De Sherman is in vergelijk met andere moderne machines echt super rocksolid in zijn waarde....het is gewoon een top ding.

Ik denk dat MonoPoly hem heeft gekocht!!!!....

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
De Sherman is in vergelijk met andere moderne machines echt super rocksolid in zijn waarde....het is gewoon een top ding.

Je zal wel balen dat je er net naast pist, had je hem zelf weer voor 600 op ebay kunnen donderen, zuur is dat he?

Origineel geplaatst door ralphvanzeel

Vertel, waarom denk je dat?

Hmmmm....if so.....beetje jammer weer! :erm:

Back