Vette Studio incl. Pics

Ja inderdaad, je kan vliegensvlug het idee uit je kop knallen en echt degelijk arrangeren.
ik ben ook wel zon 3 jaar bezig geweest om alles volledig onder de knie te krijgen maar dan kun je een hoop met Reason.

ik zal hier wel es een reason trackje posten vanavond

Dit is ook een manier om je studio in te richten

Attachments

• klein behuisd.jpg
    klein behuisd.jpg
    299,2 KB · Bekeken: 121
Origineel geplaatst door bobaphat
trap er nou niet in, die gasten worden gespondserd, in werkelijkheid runnen ze alles in protools en logic pro

Ja, net Jensen ja!

dat jullie dat niet meteen snappen...

Speciaal voor RockSteadyBeat®
Siemens Recording Studio ca. 1956 as seen in the Deutsches Museum in Munich Germany.

800px-

Super lange SSL

Hier nog een gallery van de 301 studio's

Waar blijfen die foto's van jullie nou ?

Die kleur sjeesus man!
Daar word na 4 uur mixen toch scheel van.

18 of zelfs 22" drivers... moeilijk te schatten...één of andere hiphop studio ??

Origineel geplaatst door Negative Plus
Die kleur sjeesus man!
Daar word na 4 uur mixen toch scheel van.

niet zo negativ he ;) sjappie

Origineel geplaatst door Catalunya
Vind deze wel erg mooi

En kun je ook vertellen welke control room dit is? Ben wel erg benieuwd namelijk.

Dat noem ik geen `echte` vrouw, maar een vent

Wat ik me eerder afvraag is waarom ik (en waarschijnlijk vele andere) nooit muziek van haar horen of kunnen downloaden. Ik hoor werkelijk niets van haar, zoveel geld en spul, en dan niets uitbrengen? Als je zo'n studio en huis kunt bouwen kun je toch ook wel even een platendeal afkopen ?

Zo ken ik er wel meer. Ook hier op 't forum. Schitterende studio, maar alleen voor de hobby.

Vind deze wel erg mooi

Qua vorm wijkt dit wel heel erg af van andere studio's/control rooms. Er zal vast wel over nagedacht zijn, maar ik vraag me toch af wat dit met de akoestiek doet. Beetje vreemde ruimte zo :confused:

Origineel geplaatst door FrankH
En kun je ook vertellen welke control room dit is? Ben wel erg benieuwd namelijk.

Een paar jaar geleden dat plaatje van internet geplukt. IK heb geen idee waar het is of van wie.
Maar mooi is ie zeker.

Back