midi-mod voor roland tr 606

krachtwerk

Ouwe rot
hee dudes,

nou ik heb dus een 606 gekocht voor 240 euro, best een mooie prijs lijkt me voor dit wonderbaarlijke bakje!

nou heb ik een beetje gezocht naar de mogelijkheden omtrend midi, en stuite daarbij op de 606midi
te vinden op deze site..

ik heb ze gemaild, en de kit kost 80 euro.
heeft hier iemand ervaring mee? zijn er betere of goedkopere varianten
is het kitje makkelijk in te bouwen
etc etc, deel je ervaring..

:okdan:

persoonlijk vind ik de swing van de 606 sequencer 1 van de beste features op het apparaat, dus zou eerder voor een externe midi>sync converter gaan.

Als je al zo'n converter hebt en'm ook met midi aan wil sturen lijkt dit een vrij prijsvriendelijke oplossing. kan er verder weinig van zeggen want heb daar geen ervaring mee... excuses voor dit lichtelijk nutteloze antwoord. ;)

Origineel geplaatst door krachtwerk
:D

moest ter ook ff om lachuh koedieman heeft wel gelijk de tr 606 is de enige die je kan editten ,..note on / off in de step sequencer ,...tsja terwijldie loopt

dat kan de 808 en 909 niet d8 ik
das easy dus en swingt ...merk je denk pas asje die kit erop zet ,...
maar is ook weer geen geld
die uit zwitserland toch ,..stevaux had die gemaakt met beschrijving ,..kzou t doen ,..je kan m met een schakelaar aan / uit zetten die interface

is ook wels lekker van achter je masterkeys 606 triggeren

en 240 vindt ik 40 te duur
*D geeft verder niet want je ziet er zoeken nog 20 anderen eerstkomt / meest bied heeft m
sc 6 leuke bak ,...ind. outs erop zetten erg makkelijk en erg bruikbaar ...
mos zijn lastiger ...weinig ruimte
:halleluja

ga maars zoeken hier op most modded tr606 [ impolex fatt bakkie ]

Origineel geplaatst door R-ond
moest ter ook ff om lachuh koedieman heeft wel gelijk de tr 606 is de enige die je kan editten ,..note on / off in de step sequencer ,...tsja terwijldie loopt

dat kan de 808 en 909 niet d8 ik
[ impolex fatt bakkie ]

jawel, je kunt dan alleen niet switchen naar andere patterns. Kortom, in de 606 kun je zonder te stoppen switchen tussen play en write.

Back