sc6
ik zocht ... ook
heb alle eig een mailtje gstuurd die ik kon vinden ,..weinig feedback en tegenwoordig al gauw 350.a400 eu mij te duur
hebbie sherman ofso voor
die looks
r-ond, ik denk dat je gelijk hebt... zocht m eigenlijk alleen vanwege de pitch to cv (ben stiekum een gitarist).... maar daar heb ik nu een schema van gevonden dus ga ik die over een tijdje proberen te maken. ga denk ik maar kijken of ik een ms-10 op e kop kan tikken.
Origineel geplaatst door sureshotstudio r-ond, ik denk dat je gelijk hebt... zocht m eigenlijk alleen vanwege de pitch to cv (ben stiekum een gitarist).... maar daar heb ik nu een schema van gevonden dus ga ik die over een tijdje proberen te maken. ga denk ik maar kijken of ik een ms-10 op e kop kan tikken.
ja inderdaad, zat ik al naar te kijken en erg goed te doen qua prijs... bovendien hebben ze nu net zo'n mini rackie uit die daar perfect voor zou zijn. Wil hooguit een stuk of 4 modules. Midi to cv zou ook wel handig zijn daarbij.
idd plug dan je guitaaaaaar weer teug in een filter moduletje
die wasp is goed en niet duur instant dist/fx guitar sounds
leuk hoor asje guitar kan spelen om met een ...paar leuke ...modules fx te creeren
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.