• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Alesis MMT8 ruilen tegen een Lexicon MPX 100

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

renehelmig

Stamgast
Het gaat om een in zeer goede staat verkerende(alleen wat kleine krasjes bij de midi ingangen) Alesis MMT8 sequencer(een van de beste hardwarematige sequencers ooit gemaakt!!!) met een handleiding (kopie) en een juiste adapter(moeilijk te krijgen!!)

Ik wil hem graag ruilen tegen een Lexicon MPX 100 multi effects module.

Andere MEM kunnen ook, maar het liefste de MPX 100.

He..laatst was je er zo blij mee!!!??? Met die MMT8...

yep, dat klopt.
Ik heb hem ook ff lekker kunnen bekijken en gebruiken, maar ik ga niet live spelen(tenminste niet op korte tijd) en ik kan veel beter via een compy kan sequencen.
Ik wilde gewoon weten hoe het apparaat werkte en dat weet ik nu.
Hij werkt echt goed en is makkelijk in bediening. Alleen is een compy nog makkelijker :D

Wat dat betreft ben ik een rare snuiter en was het een impuls aankoop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back