Te ruil gevraagd Prophet 2000

Status
Please reply by conversation.

marcrum2004

Ingeburgerd
Hoi mede-forumleden,

Ik ben op zoek naar een Sequential Circuits Prophet 2000 (in goede staat en werkende 2DD diskdrive) en heb zelf als ruilmateriaal de volgende items:

- Crumar Stratus, volledig polyfone analoge synthesizer/organ [ex-Syntrance Studio]
- Roland XP-10 Multitimbrale Sample Playback Synth incl. handleiding
- Akai S01 MIDI Sampler incl. disks en handleiding
- Akai CD3000XL MIDI Stereo Sampler (32MB) diskdrive & cd-rom
- MAM MAP-1 Midi Arpeggiator incl. handleiding
- KORG M3R AI Synthesis Module (geluiden uit de M- en T Series); geen handleiding + cards
- Roland M-VS1 Vintage Synth module incl. handleiding
Al mijn gear is alleen thuis gebruikt (m.u.v. de Crumar Stratus) en is in goede staat.

Ik ben eventueel ook geinteresseerd in een KORG DSS-1, Akai X7000

Marcrum2004

PS: Woon in Rotterdam, en ben niet in het bezit van eigen vervoer !!

Prophet 2000

Prophet 2000

Hallo luitjes,

Ik wordt nu toch wat bedroefd forumleden want ik bied bijna 80% van mijn spullen te ruil aan waaruit een keuze gemaakt mag worden en niemand reageert, veel bekeken maar geen reacties.
Eerder deed ik zo'n zelfde voorstel voor een Yamaha DX7IIFD ook geen reactie ..... is ruilen uit de tijd ?
Het lijkt wel of mijn gear zwaar oninteressant is....kom op zeg zo slecht zijn ze toch niet.
OK ik weet dat ik misschien de heilige graal zoek maar ......

Ik wil meerdere apparaten ruilen voor 1 Prophet 2000

Voeg aan het bovenstaandje rijtje nog een Akai SG-01p Piano Module toe en je hebt keuze uit 8 items.

Bij de Akai CD3000Xl zitten gekopieerde sample cd-roms van o.a.
XX-Large String Machines
Mike Pinder Mellotron
Akai Vintage Synth
EIII Library (Vintage Keys Plus !!!)

heb geduld = schonezaak
en idd zovaak schuiven ze niet voorby ,..vriend van mij heeft er een laatst gekocht en wil m zekers niet kwijt [ondanks zn groote]

Te Ruil gevraagd Prophet 2000

Te Ruil gevraagd Prophet 2000

Hallo allemaal,

Geduld is inderdaad een schone zaak, maar een aanbod als deze zie je ook niet dagelijks in my humble opinion.
Ik had iets eerder mijn aanbod moeten doen zag ik op het forum ...... en als ik geld had gehad ..... zucht.....

Maar laat ook duidelijk zijn dat ik ook interesse heb in de rackversie dus de Prophet 2002, maar dan vervalt de Roland XP-10 als ruilmiddel en blijft de rest dus als ruilmiddel gehandhaafd.

Marcrum2004

en verwacht nooit teveel van ruilen ; je zal net zien dat jij niet de app. hebt die iemand in zn gedachte heeft astie zn ,..mega 12 bitt sampler met cem filter ,..weg doetl!
crumar leuk beperkt en niet eg aanstuurbaar ...
akai sampler - gooien ze momenteel dood mee niet alleen met akai s hoor [z8 enso ook]
rest = idd niet eg populair voor inruil ....

probeer t tevrekopen meer kans je zal net zien komter een p2000 langs hebbie de cash nie
:stupid
een propher 2000 is best populair:...check anders een mirage/emu oude sampler slingeren vaker rond anders een s950....ofso

sc6
hier een richt prijs voor een prophet [usa]
denk dat je gauw aan 350.- zit voor een hel nette rack zijn zeldzamer

http://cgi.ebay.de/sequential-PROPH...ryZ38071QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItem

Prophet 2000

Prophet 2000

Bedankt R-ond voor je heldere antwoord.

De Prophet 2000 is voor veel forumleden de Heilige Graal heb ik het idee, maar las laatst ook dat een KORG DSS-1 voor 188 Euro gescoord werd, en zelfs een Prophet 2000 gerolen kon worden voor een Poly 800 .... toen ik dit las dacht ik ik probeer het ook.

Ondanks dat mijn gear niet interessant is bied ik wel meer want er kon gekozen worden uit meerdere apparaten voor die Prophet.

Ik had de illussie dat mijn gear wel interessant genoeg zou zijn en dacht dat de Akai CD3000XL wel een troef zou zijn die ik in handen had, maar helaas dus.....

Verkopen levert ook niet altijd de bedragen op die hier op het forum als leidraad genoemd worden.
Wat doen een Akai SG01p, Roland M-VS1, KORG M3R en Akai S01 nog ?

Heb nog wel een vraag voor alle Prophet 2000/2002 gebruikers op het forum .... kan iemand me helpen aan samples (mp3/wav) van de interne waveforms ?

Zijn er ook forumleden die klankvoorbeelden hebben van de interne waveforms en de geluiden die hiermee gemaakt kunnen worden ?

Marcrum2004

Status
Please reply by conversation.
Back