xpanded stereo
Ouwe rot
MOTU 828 MK2 USB2.0 Thomann: 489,-
Dat scheelt gewoon 200 euro met de firewire 689,-
Zou er dan toch iets mee zijn ofzo?
Dat scheelt gewoon 200 euro met de firewire 689,-
Zou er dan toch iets mee zijn ofzo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door xpanded stereo
Is het nou zo dat als je meerdere usb apparaten aan je pc hangt, de snelheid van 480 wordt gedeeld? DAt zou niet gunstig zijn. Gebruik zelf een mpd24,muis,externe HD met mn laptoppi. Of maakt het niets uit en krijgt de 828 gewoon de volle 480 die hij verdient..ook als er een externe hd aan hangt bijv..

Origineel geplaatst door R-ond
goede vraag kzit ook te denken aan een dikke xternal harddrive ,..en usb aansluiting
weet of dat dat geg goed werk asje audio vn je drive in je nr gebruikt
ik heb een abbo op deze thread!
![]()
sorry..ik begrijp zelden wat je schrijft, ik kan je dus ook niet antwoorden helaas.
Als ik het heb kunnen testen zal ik het resultaat posten.

Origineel geplaatst door matrixxx
ik vraag me af moet die motu ook het aantal mbits kunnen verzenden als die 400 is en je pc 800 wat dan???
en als je geen firewire op je computer heb kan je gewoon een pci slot er voor kopen zonder gevolgen???
Origineel geplaatst door Acidfever
Firewire800 is volgens mij backwards compatible met Firewire 400.
Firewire kan, net als USB, meerdere snelheden aan. Een Firewire 400 poort kan op resp. 100, 200 en 400Mbps werken. Firewire 200 bestaat niet, wel een FW400 poort die op halve snelheid werkt.Origineel geplaatst door matrixxx
ik heb er voor de rest weinig verstand van hoor maar ik werd er op aangesproken dat je daar op moet letten en dat er ook een firewire 200 is

Origineel geplaatst door matrixxx
is die motu mk2 een firewire 400 ???