Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door KiaM
IK dacht dat het niet te duur was,.... Maar ben geen diehard synthkenner, benk nog wel welkom dan?![]()

Origineel geplaatst door mono-poly
Knakenpoetser!
Waarom worden er ook links naar veel te dure dingen geplaatst?
Zonde van de KB's op de server van het forum.
Origineel geplaatst door mono-poly
Knakenpoetser!
Waarom worden er ook links naar veel te dure dingen geplaatst?
Zonde van de KB's op de server van het forum.

Origineel geplaatst door bikkel
Maar 700 voor een Jup 4 is toch veel geld voor een 4 voice 1 osc synth.

Gelukkig begon jij lekker vrolijk met je eerste post hier....Origineel geplaatst door mono-poly
Nu ben ik inderdaad gefturstreerd.
Wat een kut sfeer op het forum jij ben al de 3e deze week die van die lekkere opmerking posts.
Maar goed ik ga me er niet maar aan ergeren dit is tevens me laatste post!
![]()

Origineel geplaatst door SpaceAgentSpiff
Gelukkig begon jij lekker vrolijk met je eerste post hier....
En nu iedereen weer![]()
Origineel geplaatst door KiaM
Precies gedoe om niks,..
Trouwens volgens mij heeft die jup4 4xosc...
Correct me if I am wrong,..
Hier wat info van Vintagesynth;
Specifications:
Polyphony - 4 voices
--------------------------------------------------------------------------------
Oscillators - 1 VCO per voice (triangle, square, square with PWM) and a switchable on\off sub osc
--------------------------------------------------------------------------------
LFO - 1 LFO (sine, square, ramp up and ramp down)
Filter - HP filter, LP rez filter
VCA - 2 env (ADSR) one for the filter which you can invert, one for the VCA
Effects - Ensemble/Chorus
Arpeg/Seq - Arpeggiator
Keyboard - 49 keys
Memory - None
Control - TRIG IN to control the arpeggiator
Date Produced - 1978/79
Est. Value - $450
aan iedereen die zich laat opfokken door een forum ,...