luke gone mental

the tall lad

https://soundcloud.com/ge
in het artikel staat dat hij samples maakt en in reason afspeelt. dan kun je gewoon je hardware blijven gebruiken

hij zegt zelfs alleen een echte tb303 voor acid te gebruiken .. hoe hardware kan je zijn ?
En reason is zo simpel als echte hardware dus ik snap zijn overstap wel ..

ja maar ik bedoel als je naar albums als' joseph 'en 'sorry I made you lush' luister ,dan verbaast het me echt dat dit gemaakt is met reason ...ok weet wel ..hij gebruikt het als een veredelde sampler maar toch , mijn verbazing was toch groot .......

Origineel geplaatst door the tall lad
dan verbaast het me echt dat dit gemaakt is met reason ...

Als je gewoon hele dure convertortjes (Apogee bv) aan je reason koppelt, dan klinkt het goed u see ?
Dat geldt trouwens voor de meeste soft.

Ik heb even die track gedownload, en hoewel ik nog nooit van deze mens heb gehoord, tja...hij kan wel programmeren hé ?
Zijn keuze van arrangementen en bijhorende sounds is af.

En daar komt het in synthmuziek toch op aan ? Compileren van passende sounds en met die sounds de juiste arrangementen bedenken. Reason is daarvoor maar een stukje gereedschap dat je ontzettend veel mogelijkheden biedt.

Ik bedoel, geef deze man Locig of Cubase met andere VST's, en hij zal net zo een leuke dingen maken.
Je hebt niets an bergen synths of zelfs software zonder talent.
Je hebt alles als je enkel reason gebruikt en leuke arrangementen kan verzinnen zoals deze man.

sKeLeTvM shame on you luke is een van de synthhelden voor velen maar liever laat dan nooit.

Maar dit soort dingen geloof ik nooit het is marketing van propellerhoofd, dan denken de kids als luke het kan met reason dan ik ook!!! het is wel mogelijk maar......dit soort dingen geloof ik pas als ik het zie......

net als dat beweerd wordt door roland dat de beats van wu tang op een mc909 gemaakt zijn (terwijl dat ding nog niet eens uit was toen de eerste platen gemaakt werden):D

Origineel geplaatst door plieuw
sKeLeTvM shame on you luke is een van de synthhelden voor velen maar liever laat dan nooit.

Maar dit soort dingen geloof ik nooit het is marketing van propellerhoofd, dan denken de kids als luke het kan met reason dan ik ook!!! het is wel mogelijk maar......dit soort dingen geloof ik pas als ik het zie......

net als dat beweerd wordt door roland dat de beats van wu tang op een mc909 gemaakt zijn (terwijl dat ding nog niet eens uit was toen de eerste platen gemaakt werden):D

Toevallig heb ik wel laatst een filmpje gezien met rza (?) waarin die de mv8000 gebruikte en zei dat ie daarvoor de mc909 had. Dus hij stond iig in de studio :)

Origineel geplaatst door plieuw

juist ,net als dat belachelijke 'future music'interview met aphex twin ....
Maar zoals je zei dat het marketing is van propellerheads, maw ze stoppen hem ee bonus toe om even wat te zwanzen ?

Back