ik zeg -eindelijk- hallo

paraphonic

Wazige Beunhaas
Uit goed fatsoen na anderhalf jaar lezen en gebruik maken van de geweldige marktplaats hier TOCH maar eens even voorstellen! :D

mijn naam is lennaert, 22 jaar, geboren en getogen in zeeland waar ik nog steeds woon, verslaafd aan analogica en knopjes en de acid en electro die ik daarmee maak.

Afijn wat een slap gelul, want zoveel wordt er niet gefreakt op dit moment. Ik heb afgelopen kerstnacht een onwijs grote brand in mijn woning (oude school) gehad waarbij alles in mijn studio/crib tot de grond weggefikt is. Een kortsluiting in een oude leiding van een buitenlamp die over mijn plafond liep, gevolg hele dak in de fik wat uiteindelijk in mijn studio/crib terecht kwam. ;{ ;{ ;{

Stress en ellende gegarandeerd zeg ik u. Maar gelukkig stond er geen zeldzaam vintage spul en wordt het allemaal nog redelijk uitgekeerd door de inboedelverzekering, waar ik nog op wacht op dit moment.

Mijn studio bestaat op dit moment alleen nog maar uit een Soundcraft 200B 24x4 mixer en een TR909 en wat klein effect grut, maar de basis is weer gelegd, en goed dit keer mag ik wel zeggen. :)

Nou maar hopen dat ik snel weer geld heb voor nieuwe gear anders voel ik me straks gedwongen om op marktplaats e.d. gratis spulletjes te vragen en misschien zelf enkele troep voor veel te veel te verkopen. Ik heb tenslotte begrepen dat het werkt op die manier. :mega: ;)

Welkom!:biertje:

He lennaert/paraphonic :biertje:

Plaatsje of provincie Zeeland?

grtz, een ex-Zeeuw

Hi ParaPhonic!!

Ook welkom geheten van mij! 8)

Lijkt me vreselijk als je opnieuw met je studiootje moet beginnen;{
Van de andere kant misschien ook de kans om het weer net even anders te doen he :biertje:

Tot posts!!:doei:

Origineel geplaatst door Zoidsity
He lennaert/paraphonic :biertje:

Plaatsje of provincie Zeeland?

grtz, een ex-Zeeuw

Plaatsje is hier niet ver vandaan. :)

Origineel geplaatst door Ramoonus
welkom :mega:
t stikt hier van de zeeuwen ;)
Gezellig, ondergetekende is geen zeeuw maar komt nog wel eens in de buurt van Kamperland aangezien ouders daar een vakantiewoning hebben. Mooi land daar en lekker veel zee. :D

Back