Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Furious5
Zou wel vet zijn als je een in de buurt kwam van dei sp-1200 lofi sound...
Zit toch een bitcrusher in de mpc-1000? Is die een beetje goed?
anders heb ik hem voor niets verkocht

Als stand-alone hardwarebakkie weet ik zo geen andere. Maar er zijn wel verschillende synths (met input) die bitreducers hebben: Electribe S, Evolver, (micro)modulare...etcOrigineel geplaatst door krachtwerk
ik heb geen mpc1000, dus 'k zou 't niet weten![]()
het lijkt me te gek een hardware effectbakje dat het zelfde doet als softwarebitcrushers.. volgens mij
is die bitrman daarin enig in z'n soort
:confused:
Origineel geplaatst door Franz.K.
Jawel er is er een, van een australisch merk, kost je alleen wel wat duiten. Is wel analoog geloof ik.
>> WHAT IS IT ?
It's a digital distortion box which can take a pristine sound and give it a crunchy lo-fi digital treatment.
It can take something polyphonic and make something sound like it's coming out of the speaker of an 80's commodore 64 computer.
The Frostwave Sonic alienator is an enhanced alias frequency generator. By combining analog filter, sonic decimator and soft distortion drive circuitry in a configurable manner, the Sonic alienator is capable of producing an almost endless array of audio artifacts.
Jawel er is er een, van een australisch merk, kost je alleen wel wat duiten. Is wel analoog geloof ik.
D8 ff dat je wilde losgaan over digi vs. analGing me meer hier om: