vst audio recording

turgut

звуковое зеркало
Hoi,

Via cubase audio-opnamen maken lukt prima (via tc-electronics firewire), maar het lukt me niet om vooraf met midi ingespeelde vst-instrumenten in audio op te nemen.

Kan dit eigenlijk wel? Iemand een idee hoe ik dit moet aanpakken?

Dank voor de tip! Zal ik jou leren foutloos Nederlands te schrijven?

VST-synths opnemen doe je gewoon door een audio-mixdown te maken(File>Export>Audio Mixdown). Dan kun je gewoon een vst-spoor selecteren en er een wave file van maken.

Origineel geplaatst door turgut

Nee hoor, ik lees hier geen cynisme uit.
Jij kunt blijkbaar in ieder geval geen Duits of Engels lezen (taal van de manuals)?

Anders kan ik je wel even hierheen verwijzen, dan begrijp je de achtergrond misschien iets beter:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=67960

Suc6

Irritatie

Irritatie

Origineel geplaatst door turgut

Wees in dat geval maar blij dat R-ond je niet terugmailde. Die heeft zijn eigen stijl. Zijn eigen taal bijna.

Ik veronderstel dat je een betrekkelijk nieuw lid bent dus ik zal je kort even uitleggen waarom je deze reactie kreeg. Op het synthforum proberen we het gebruik van illegaal gekopieerde software tegen te gaan. Ik heb gemerkt dat sommige leden hier steeds actiever in worden. Er zijn al ellenlange discussie over gevoerd waar ik zelf overigens liever niet aan deelneem. Ik ben bepaald geen moraalridder; dat ligt achter mij. De insiders weten dan wel wat ik daarmee bedoel.

Dus als mensen je verwijzen naar de manual is dat een signaal dat je voorzichtig moet zijn met het vragen van hulp bij het gebruik van illegaal gekopieerde software. Doe wat je niet laten kunt maar neem dat dan wel mee in je overwegingen voordat je een thread start.

Taalfouten kun je me per pb laten weten.

Succes en veel plezier verder op het forum!

OJ

Ik weet niet of je nog vrije outputs en inputs op je audio interface hebt. In dat geval zou je het VST signaal via deze output en input weer je PC in kunnen sturen en op kunnen nemen.

Back